Treenihaaste: kehonpainotreeni

Tickle Your Fancy

Treeniviikko 2 käyntiin! Maanantaina treenataan perinteisesti kehonpainolla. Tämä viikko on tosin meikäläisen kohdalla muutenkin omistettu kehonpainotreenaukselle. Sen verran tulee poikettua rutiineista, että nämä missä tahansa tehtävät treenit ovat juuuust parhaita!

*sis mainoslinkin

Lämmittely

- 3 kierrosta

 

Haarahypyt x 10

Polvennostojuoksu paikalllaan x 10


Kantapäät pakaroihin juoksu paikallaan x 10

Punnerrus x 5


Istumaannousu x 10

Askelkyykky x 10

 

top here* // pants similar here*

 

Maanantain kehonpainotreeniin et tarvitse mitään välineitä! Suorita liikkeet A1- A5 peräkkäin ilman taukoa.
 Tee jokaista liikettä kymmenen toistoa.
 Toista harjoitus 3-5 kertaa oman kuntosi mukaan. Pidä kierrosten välissä 2 minuutin tauko.

 

Treeni 1

- 3-5 kierrosta

 

A1. Kyykky x 10



A2. Punnerrus x 10

A3. Yleisliike (ilman punnerrusta) x 10


A4. Juoksijan istumaannousu (per puoli, kuvat liikkeestä täälläx 10


A5. Lantionnosto x 10

 

 

Jäähdyttele treenin jälkeen 5min: kevyttä liikkumista, hengittelyä ja venyttelyä!

 

*Treenin ovat suunnitelleen TFW Helsingin valmentajat

xx Sara

 

Share

Kommentit

Reetta_h (Ei varmistettu)

Ah! Tämä oli ihan lemppari harjoitus - ihanan simppeli ja kynnys laittaa treeni aluille on pieni. Lämmittelyt tein crostrainerilla salilla (20 min) ja ajattelin, että OK - 3 kierrosta nyt edes, se ei ole paha! No, virta vaan lisääntyi kierrosten myötä ja otin lantion nostoihin lopulta 5 kilon levypainon mukaan ja kyykkyihinkin 6 kilon kahvakuulan käteen. 5 kierroksen jälkeen innostuin vielä pumppailemaan hauiksia voimatangolla ja tekemään tuulimyllyjä kahvakuulalla... BOOM! Mikä olo!

Tämä treeni menee kirjanmerkkeihin! Lisää näitä <3

Kommentoi