TREENIPÄIVÄKIRJA VK 11

Tickle Your Fancy

Kuka muistaa kun aikoinaan postasin blogiin treenipäiväkirjaa? Motivaationa minulle ja ehkäpä teillekin, päätin napata ne takaisin blogiin! Mitäs siellä ollaan mieltä, kiinnostaako vielä? Ellen nyt joka viikko raportoi treeneistäni, niin ainakin silloin tällöin oli ajatuksena :)

Nokka on tällä hetkellä aika selvästi kohti toukokuun loppua ja Köpiksen maratonia. Juoksu on tullut vahvasti voimatreenin/circuitin rinnalle ja kevään treenini ovat varsin ennalta suunniteltuja. Treenitavotteita on niin TFW:llä kuin lenkkipoluillakin!

Juoksuvalmentajani on merkinnyt juoksutreenit tarkasti kalenteriini. Niitä on noudatettu ja niistä on myös raportoitu. Fiilis on välillä kuin koiranomistajalla: oli sitten kuinka pimeää ja sateista tahansa, lenkillehän on lähdetty ja sykearvoista pidetty huolta. Vaihtoehtoja ei ole, on vain ohjeet toimia. Minun tehtäväkseni jää ainoastaan nauttia treenistä ja pistää vauhtipäivänä kaikki peliin. Tämä tekee koko hommasta jotenkin todella helppoa.

Treenit sujuu ja elämä hymyilee! :)

top Nike (gifted), pants Nike, Intersport

MAANANTAI

-

TIISTAI

aamu: TFW hurrikaani circuit-treeni (60min)

ilta: juoksu/peruskestävyys 40 min

KESKIVIIKKO

juoksu/peruskestävyys 1h 30min

TORSTAI

-

PERJANTAI

aamu: juoksu /peruskestävyys 45min

ilta: TFW hurrikaani circuit-treeni (60min)

LAUANTAI

juoksu/peruskestävyys 1h 30min

SUNNUNTAI

juoksu/vauhtikestävyys + mäkivetoja 1h 15min

T. Sara

Share

Kommentit

murmeli (Ei varmistettu)

Heippa Sara, hyvältä näyttää sun treenit! Tuli mieleen että missä tienoilla sulla yleensä huitelee sykkeet noilla peruskestävyyslenkeillä? :) Itellä eka maraton nyt buukattuna ens syksylle, ja juurikin peruskunnon kohennusta tässä vaiheessa ohjelmassa! Ja täällä ainaki yks joka saa niin paljo intoa omaan tekemiseen näistä sun treenipläyksistä joten jatkahan vaan ja näitä treenipäiväkirjoja kans kehiin taas jee :):) Tsempit ja nautinnollisia lenkkejä! <3

saratickle
Tickle Your Fancy

Heeey :) No normaalistihan ne huitelisi missä lie korkeuksissa, mutta nyt mennään rauhassa ja kunkin ohjelman mukaan. Liikutaan 120-135 välillä yleensä!

Jes, vähän mahtavaa! Kuule, blogissa starttailee pian maraton/juoksukoulu juttusarja. Eli kuulolla! :)

murmeli (Ei varmistettu)

Waaauuu jes!!! Odotan todella! <3

HennaA (Ei varmistettu)

Mahtavaa juoksukoulu kiitos kiitos kiitos !!

Janette (Ei varmistettu)

Hyvältä näyttää! :)

saratickle
Tickle Your Fancy

(Y) :)

Heidih (Ei varmistettu)

Jes, treeniohjelmat kiinnostaa AINA!

Kommentoi