Treenivideo 2

Ladataan...
Tickle Your Fancy

Noniin nyt olis toisen kotitreenivideon vuoro! Musta on ihanaa kun nää on saanu näinki lämpimän vastaanoton, kiitos ihan älyttömästi kaikille :) Mutta heei pistäkäähän taas fiiliksiä ja kommentteja tästä sarjasta!

 

 

TÄMÄ SARJA LÄPI KOLME KERTAA

*REIDET: JOUSTOKYYKYT VESIPULLOILLA x15

*SELKÄ: AALTOLIIKE + RISTIKKÄINEN KÄSI JA -JALKA x15

*VATSA: JALKOJEN LASKU YHDESSÄ TAI VUOROJALOIN x15

 

 

Sekoilen vähän sanoissani tossa, eli kyykyissä riittää pelkkä jousto niinkuin itse teen tossa videolla, tai sitten kakkostasoa kehiin eli kyykky 90asteen kulmaan niin, että peppu työntyy pitkälle taakse ja varpaat näkyy edelleen polvien takaa. Ja hei, en mä ehkä ihan noin tosikko oo mitä tää video antaa ymmärtää :D

 

 

T.Sara

Share

Kommentit

Nimetön tyttö (Ei varmistettu)

Oot jotenki niin söpön näköne : D ja kiitos taas tästä. Ihanaa, ku teet näitä!

Nimetön tyttö (Ei varmistettu)

Oot jotenki niin söpön näköne : D ja kiitos taas tästä. Ihanaa, ku teet näitä!

jonnna (Ei varmistettu)

Ennenkun olen edes katsonut niin kiitän jo etukäteen, vaikka itseäni en miellä aloittelijaksi ja saliliikuntaa ja muuta on tullut harjoitettua, antoi ainakin tuo viime video hyvän avun kotitreeniin! Sitä kun haluaisi hyödyntää kotiolosuhteitakin mutta yleensä ajatus tukahtuu siihen ettei keksi mitään fiksua sarjaa tms niin se jää siihen :D Laiska kun on, tästä saa ihan suoran neuvon että tee näin ja tee se näin monta kertaa :D kiitos !

saana (Ei varmistettu)

Tosi kivoja nää treeni videot, ite oon ainaki tykänny tehä niitä ekan videon liikkeitä! Kiitos näistä! :)

J (Ei varmistettu)

hei tuleeko sitä linkkiä siihe sun radiohaastatteluun? :)

Paula (Ei varmistettu)

Jee, tätä oli ootettu! :) Tuntu ainaki ensiyrittämällä huomattavast rankemmalta ku eka video!

Nelli (Ei varmistettu)

kiitos näistä! paljonkas näitä on vielä luvassa? toivottavasti paljon! :)

sara.tickle (Ei varmistettu)

Nimetön tyttö, hehe :D kiva jos tykkäät!

jonnna, kiitos aivan älyttömästi, ihan mahtava kuulla! :)

kate, Suosikin kuvausryhmä :)

saana, voi kuin kiva kuulla! :)

J, heei mulle just pistettiin viestiä sieltä että pian, pian :) Laitan heti tänne kun saan sen!

Paula, jess! :) joo se vähän onki, seuraava on taas jo haastavampi!

Nelli, näitä on luvassa elokuun loppuun eli ihan heti ei lopu :D

T.Sara

hohhoijaa taas (Ei varmistettu)

Ihan oikeasti mitä kate tekee sillä tiedolla kuka videot kuvaa, mihin tarvit sitä tietoa? miten se tieto vaikuttaa sun elämään?
Ei voi kun välillä ihmetellä näitä kysymyksiä..

pömppö (Ei varmistettu)

jeejee sara kiitos jälleen! onko tulossa postausta missä keskityt vatsoihin? olis kiva kans tietää kuinka monta kertaa suosittelet tekemään näitä sarjoja viikossa? riippuu tietty onko kauan urheillut ja kuinka hyvässä kunnossa jne. mutta mitä sanoisit aloittelialle, jos olen juuri aloittanut lenkkeilyn 4 kertaa viikossa, niin onko siihen lenkkiin aina hyvä liittää joku tällanen painoilla tehty treeni? ostin just kotiin kahen kilon painot ni niillä ois varmaan aika sopiva.. :)

oot inspiraation lähde, näitä heti lisää!! =) puss

pömppö (Ei varmistettu)

ja heii pakko vielä lisätä, kai sä esittelet kans venytyksiä? :)

Tiia. (Ei varmistettu)

Ihan mahtavia nämä treenivideot kun voi ottaa tosiaan itselle näitä liikkeitä, vinkkejä ja ohjeita :P

http://d-oris.blogspot.com

randomkisu (Ei varmistettu)

hohhoijaa...

'Ihan oikeasti mitä kate tekee sillä tiedolla kuka videot kuvaa, mihin tarvit sitä tietoa? __miten se tieto vaikuttaa sun elämään?__'

ja mitä ite teet tolla tiedolla, lol :D

ja itseasias minuuki kiinnosti just toi et onks joku ammattilainen kuvannu noi, vai oisko joku saran kaveri tms. ollu noin hyvä kuvaaja :)

roosamaria. (Ei varmistettu)

Oot kyllä oikee päivänpiristys!! :)
Joka kerta saa hymyn huulille kun tulee katsomaan sua tänne.
Poikaystäväki seuraa blogia ja tykkää kovasti ku S:stä tulee kans kuvia yms.! :)

tehokasta! (Ei varmistettu)

aika rankan liikkeen oot valinnu vatsoihin :)
vinkkinä että liikkeen voi tehdä myös polvet lantion päällä, jalat 90 asteen kulmassa. sieltä lasketaan varpaat lähelle lattiaa joko molemmat jalat yhtä aikaa taikka sitten vuorojaloin. ei ole niin rankka ja tämän liikkeen aikana alaselkää on helpompi kontrolloida.

tehokkaalta näyttää :) !

ma (Ei varmistettu)

ihanaa ku laitat näit videoit tänne!!:D näittenkaa on kiva treeneilla kotona:DD
Mutta nii mul on sellanen ongelma että mun paino ei tipu!! Syön normaalisti ja terveellisesti ja juon paljon vettä, ei ole mitään kunnon pömppistä ja käyn salilla ja lenkillä aika paljon.
Olen harrastanut ratsastusta 10 vuotta aktiivisesti ja siintä kyllä aika isot lihakset tullu jalkoihin mutta haluaisin silti että en painaisi näin paljon:(. Mitä minun kannattaisi tehdä? Olisiko jokin keino millä saisin painoa pudotettua?
Rakastan liikkumista ja voisin vaikka kuinka paljon liikkua jos vain saisin painoa pudotettua.
Tykkään paljon blogistasi ja aina tulee hyvälle mielelle kun lukee näitä sun juttuja(:!

ao (Ei varmistettu)

Kauhistuttaa katsoa miten kyykätessä nuo sun polvet menee! taivutat suoraan polvia tonne eteen päin etkä työnnä sitä peppua mahd. taakse niinkuin sen pitäisi! huhu

kata (Ei varmistettu)

paljon sulle maksetaan näistä?

Anna (Ei varmistettu)

Moi! Nämä kotitreenivideot on ihan huippuja! Oon ladannu molemmat iPodille ja olisi joskus tarkoitus salilla kokeilla, kotona treenaamisesta en pidä yhtään ;( Lisää näitä videoita, oot ihanan pirteä ja saan susta hurjasti motivaatiota! Kiitos siitä :)

osmo (Ei varmistettu)

No ei ole kyllä kyykyt yhtään parantuneet viime kerrasta. Voisitko pyytää, että joku opettaa sulle oikean tekniikan, koska toi näyttää tosi pahalta. Täytyy vaan toivoa, ettei kukaan ota tosta mallia tai on polvet hajalla ihan pian...

julia (Ei varmistettu)

Ratsatus on melko yksipuolista urheilua, siihen rinnalle kannattaa ottaa joku aerobinen ja myös joku lihasten kestävyyttä parantava treeni. Mutta on tosi tärkeää muistaa, että ruokavalio vaikuttaa huomattavasti enemmän elimistön rasvapitoisuuteen kuin liikunta, suhde on melkeinpä 80% - 20% ruokavalion hyväksi. Tämä tarkoittaa lähinnä sitä, että vaikka jumppaisit kuinka, et laihdu jos syöt enemmän kuin kulutat. Sun kohdalla varmaan on juuri näin, viitaten tohon 'voisin vaikka kuinka paljon liikkua jos vain saisin painoa pudotettua.' -kohtaan. Ratkaisevaa on möys ravinnon laatu. Sanot syöväsi terveellisesti, mutta jos et tarkemmin kerro ruokailutottumuksistasi (että selviäisi esim. just se syötkö liikaa vai eikö se ruoka olekaan niin terveellistä mitä olet kuvitellut) niin ulkopuolisen on ihan mahdotonta mennä sanomaan, miksei paino laske.

julia (Ei varmistettu)

äskeisen kommentin oli siis tarkoitus olla vastaus nimimerkille ma.

fany (Ei varmistettu)

heih haluisitko joskus kertoa hengitystekniikasta, tai että ootko itte jotenki treenannu sitä ja miten koet itte että on parasta hengittää kun treenaa?

Minna (Ei varmistettu)

Julia:

Ratsastus ei suinkaan ole yksipuoleista urheilua vaan kehittää aerobista kestävyyttä, vahvistaa suuria lihasryhmiä (vatsalihakset, reidet, pohkeet, niska, kädet..) mutta myös niitä äärettömän tärkeitä syviä lihaksia, joita ei tule muuten ehkä huomioitua.

Ratsastus myös kuluttaa huomattavan paljon verrattaen siihen että se on myös todella hauskaa ja palkitsevaa.
Suosittelen Juliaa ottamaan ensiksi pari yksityistuntia ja lähteä treenaamaan ratsastusta, jossa oikeasti todellakin hallitaan hevonen muutenkin kuin ohjista vetämällä ja eteenpäin köpöttelemällä, koska selvästi tämän käsityksen varjossa et tiedä ratsastuksesta yhtään mitään.

julia (Ei varmistettu)

'..koska selvästi tämän käsityksen varjossa et tiedä ratsastuksesta yhtään mitään.' ... onneksi sä kuitenkin näytät tietävän ratsastuksen lisäksi myös musta aika paljon.

Kiitti minna analyysistä, en mä olekaan ratsastanut kun kahdeksanvuotiaasta eli.. 16 vuotta. Mutta hei hyvä että sä tiedät ja osaat muutakin kun köpötellä. Good for you :) ..olen kuitenkin urani aikana nähnyt aika paljon ylipainoisia aktiiviratsastajia (itseasiassa suurin osa oppilaistani on tukevanpuoleisia), että ei se silti yksinään kenestäkään hoikkaa tee. Ja kuten itsekin sanoit, ratsastus kehittää lähinnä sellaisia lihaksia, joita ei paljon muualla ole tarpeen käyttää. Eli mitään maailman yleispätevintä liikuntaa se ei ole. Varsinkin, kun nimimerkikki ma:n tavoite oli painonpudotus.

sanna (Ei varmistettu)

moikka!:)
tosi kiva video taas!!!:) ainaski mulle noi tuo vaihteluu kotitreeneihin:) varsinki noi selkäliikkeet oli tosi hyvii!!!
kiitti;)<3

Juzia (Ei varmistettu)

Lubie te filmiki często je oglądam i ćwiczę tak jak Sara przedstawia :) oby więcej ich było

Liisa (Ei varmistettu)

hei ajattelin vain kysyä että miten pysyt noin timmissä kunnossa? mitä syöt ja mitä jätät syömättä ja mitä kaikkeee treenaat päivässä ? =)

Emilia (Ei varmistettu)

Reenivinkki :) Vatsat kannattaa tehdä ennen selkiä, sillä jos selät tekee ennen vatsoja, vatsoja tehdessä selkälihakset on yleensä vielä aktiivisia ja tekevät osittain vatsalihasten puolesta liikkeen. Eli saa paremman tehon kun tekee vatsat ennen selkiä :)

Eipä miulla muuta, rakastan tätä blogia <3 keep going!

Emilia (Ei varmistettu)

Niin sillon ne kannattaa tehä ensteks jos tekee ylösnousui tjsp :DD

barbiegames (Ei varmistettu)

Thank you for this article. I'm glad accesses the net this stuff works and your article has really helped me from beginning to end. And to share with you my thoughts.
http://www.barbiecookinggames.net
http://dog-games.dressupgames8.com
http://dora.dressupgames8.com

Kommentoi

Ladataan...