Viikon liikunnat

Tickle Your Fancy

Ajoin äsken Kotkasta kotiin ja nyt on olo ihan väsynyt. Kohta lähtee peitto päälle ja telkkarista vancouverin kisat pyörimään, mutta sitä ennen se perinteinen sunnuntaipäiväkirja! Millanen viikko teillä on ollut liikuntojen suhteen? :) Listatkaapa taas tänne! Tässä tulee omani

LIIKUNTAPÄIVÄKIRJA

MAANANTAI: Bodypump 60min + Crosstrainer 15min + vatsa/selkätreeni
pyöräilyä 15km



TIISTAI: -
pyöräilyä: 5km

KESKIVIIKKO: Kävely/juoksulenkki 2h


TORSTAI: Juoksulenkki 1,5h + jumppapallolla treenailua 30min
pyöräilyä 5km


PERJANTAI: Bodypump 60min + vatsa/selkätreeni


LAUANTAI: Crosstrainer 60min + 20min vatsa/selkätreeni

SUNNUNTAI: -

kuvat:

http://www.kallagroup.com/
http://cooler.mpora.com
http://www.etapet.net


Nyt on päässyt jo vähän juoksentelemaankin tän lonkan kanssa, tosin vauhti mulla on ihan superhidasta mutta silti oon ihan fiilareissa siitä, että edes vähän pystyy hölkkäilemään :) Pumpissa oon antanu palaa niillä "haaste"-painoilla paitsi hauiksissa pidän ihan kiltisti vaan ne 5kg :D

Tän hetken lemppari hölkkäilybiisiä vielä

Kuin moni meinaa herätä aamulla katsomaan matsia? :) Sen lautailun lisäksi tuntuu että lätkä on ainoa mikä tähän mennessä on ees toiminut. Lauantainen mäkihyppy oli ainakin katastrofi. Hautikselle terkkuja

-Sara

Share

Kommentit

Anonymous (Ei varmistettu)

ma: zumba
ti: bodypump
ke: -
to: -
pe: bodypump
la: bodycombat+zumba
su: bodybalance

:)

Anonymous (Ei varmistettu)

ma: zumba
ti: bodypump
ke: -
to: -
pe: bodypump
la: bodycombat+zumba
su: bodybalance

:)

mari (Ei varmistettu)

ti: sali
to: lenkki
la: sali
su: pump

Vähän parannusta edellisiin laiskaviikkoihin :)

Anonymous (Ei varmistettu)

ää voiks kertoo täs ton biisin, mul ei näy : <

anonyyyyymi (Ei varmistettu)

ma-
ti- bodystep + bodypump
ke- kävelylenkki 1h
to- bodyattack
pe-bodycombat
la-
su- bodystep

Anonymous (Ei varmistettu)

Miten sulla on aikaa liikkua noinkin paljon?

Sara (Ei varmistettu)

Biisi on Kris Allenin Live like we re dying!

Jejee hyvältä näyttää liikuntapäiväkirjat :)

Anonyymi, mulla nyt on melkosen rentoa koulussa/harjottelussa tällähetkellä, että aika ei oo kyllä esteenä. Mutta musta toi on täysin periaatekysymys, koska väittäisin että kaikilla meistä on aikaa jos sellasta vaan järjestää. Yhtenä kiireisempänä päivänä mäki lähdin lenkille klo21 jälkeen ja välillä oon käyny salilla klo 6 jos tiedän etten illalla kerkeä. Mun liikunnat nyt ei paljoa aikaa vie jos vertaa niihin jotka tosissaan harrastaa jotain lajia ja käy 2-3kertaa päivässä treeneissä

Anonymous (Ei varmistettu)

Musta toi Kris Allen ´kuulostaa jotenki James Morrisonilta.. : DD En tiiä oonko ainoo jonka mielestä. Tosi kivan kuulone kappale joka tapauksessa. : )

Anonymous (Ei varmistettu)

Musta toi Kris Allen ´kuulostaa jotenki James Morrisonilta.. : DD En tiiä oonko ainoo jonka mielestä. Tosi kivan kuulone kappale joka tapauksessa. : )

Anna N (Ei varmistettu)

Ajan puute on pahin este munkin liikkumiseen, jokaikinen arki-ilta meni liian myöhään duunissa :-(

Eilen oli pakko nähdä kavereita ja tänään olen juossut 50 min juoksumatolla. Ei ihan 6km ja jotain yli 300 kcal.

Juoksu sujui uusilla kuulokkeilla jotka kerrankin pysy päässä. Suosittelen Sennheisereita, sellaiset perinteiset eikä mitään tyhmiä nappeja jotka putoilevat.

satusatusatu (Ei varmistettu)

Maanantai-lauantai:
- 60 min reipas kävely kouluun ja takaisin.
- vatsalihasliikkeet + lihaskuntoa 35 min.
- 10 km juoksulenkki.

Sunnuntai:
- 60 min reipas kävely töihin ja takaisin.
- Vatsalihasliikkeet + lihaskuntoa 35 min.

Tänä sunnuntaina tuli pakollinen lenkkivapaa kun lunta oli teillä niin paljon että olis vaan lenkillä ärsyttäny :)

Satu

Sirpale (Ei varmistettu)

Laiskotteluviikko poikaystävällä:D

ma: vapaa
ti: 1h lenkki
ke: puntti(kädet, keskivartalo) 75 minuuttia, croostrainer 30min
to:puntti (maksimi, koko kroppa) 75 minuuttia, croostrainer 15min
pe: puntti(käsi, keskivartalo) 60minuuttia, 1h kävelylenkki
la:vapaa
su:vapaa

Klara (Ei varmistettu)

missä oot harjottelussa? :)

I m Lacking (Ei varmistettu)

Mä ainakin yritän. Viimeksi olin nukahtanut just ennen kuin peli alkoi :D.

Lis (Ei varmistettu)

Ma: bodypump
Ti: töissä, eli vapaa
Ke: bodypump, baletti ja tanssitunti (innostuin vähän ja vedin noi putkeen, viimenen tunti oli jo vähän löysäilyä :D)
To: Hiphop
Pe: Laiskapäivä, piti mennä rasvanpolttoon, mut en jaksanut nousta sohvalta :D
La: vapaa
Su: flexibar (se on sellanen tärinäkeppijuttu, joku selluliittijumppa :D) + syvävenyttely

Ihan hyvin mennyt tää päivä, ois vielä ton perjantain tsempannut niin ois ollut täydellinen viikko :)

Anonymous (Ei varmistettu)

kauan sul on ollu noi pidennykset? mitä hoitojuttui käytät niihin?

Anonymous (Ei varmistettu)

vähän liikaa ja liian rankkaa treeniä kyllä, pari lepopäivää viikossa olisi hyvä olla!

Anonymous (Ei varmistettu)

Ei vitsi toi on iiihana kuva missä toi porukka juoksee tuol suurkaupungissa veden vierellä......ÄÄÄÄ

Annamari (Ei varmistettu)

Mihin ammattiin opiskelet/harjottelet? :)

Anonymous (Ei varmistettu)

hei saaako sillä teidän rapunzel of swedwenin alennuskoodilla vielä alennusta kun ajattelin tilata?=)ja onko ollut hyvät ja miten hoidat niitaä?

Gemma (Ei varmistettu)

maanantai: -
tiistai: -
keskiviikko: -
torstai: CorePilates ja Bodypump
perjantai: uinti
lauantai: -
sunnuntai: 30 min crossailua ja Bodypump

Oon ihan ylpeä saavutuksesta, moni aiempi viikko mennyt vapaalla ma-su :D

Anonymous (Ei varmistettu)

Miten ihmeessä sä jaksat tunnin crossia :D Tai siis fyysisesti mäkin jaksaisin, mut siinhän tylsistyy jo viides minuutis, pisin aika minkä oon kestäny oli 40 min!

Anonymous (Ei varmistettu)

'Lätkä on ainoa mikä tähän mennessä on ees toiminut.'

Joo tosi hyvin on toiminut. Ei ne maalilukemat kerro sitä, miten peli TOIMII. Ja tiedän, että tarkotat kahta ekaa peliä. Mutta et tiiä lätkästä paljoa, jos luulet, että Leijonat on pelannut hyvin.

Anonymous (Ei varmistettu)

Kuuntelitko edellisessä ehdottamiani kappaleita?:D:D

Anonymous (Ei varmistettu)

Edellisessä postauksessa siis

Anonymous (Ei varmistettu)

kattooko joku nainen mukamas kisoja :D
mua ei kiinnosta ainakaan pätkääkään..

Anonymous (Ei varmistettu)

I <3 Kris Allen

meme (Ei varmistettu)

Aaarg.. tekee tiukkaa lukea toto sun viikon yhteenvetoa kun itse olen jo toista viikkoa flunssassa! Urheiluhulluna tuntuu että sekoaa tänne neljän seinän sisälle! :D

Kia (Ei varmistettu)

MA: spinning
TI: personal training n. 1 h
KE: 45 min cardio + 30 min venyttely
TO: -
PE: personal training n. 80 min + crosstrainer 30 min
LA: tuntikaupalla kävelyä
SU: -'-

Sara (Ei varmistettu)

'pari lepopäivää olis viikossa hyvä olla', mullahan nimenomaan oli pari lepopäivää? :D okei.

Mustakin kris musituttaa ihan James Morrisonia!! Rakastan molempia<3

Pidennyskoodi taitaa hei olla vielä käytössä, en oo ite nyt vähääaikaa tilaillu mut viimeks ainakin toimi! :) Eli 'Boogie' sinne alekoodiin nii häipyy 10% hinnasta.

Mä käytän pidennyksiini ihan samanlaisia juttuja kun oikeeseen tukkaankin: lakkaa, latvasuojaa, kiiltospraytä, silkkitippoja... mitä ikinä keksinkään! lista on loputon. Pesen näitä toosi harvoin ja silloinkin pelkällä hoitoaineella :)
ps nää on puolisen vuotta kohta ollu mulla ja ihan kaaaaameessa kunnossa sillä värjäsin vaaleemmiksi 2 kertaa ja kerran tummemmiksi. Tää värjääminen kuluttaa näitä väkisin. Uudet ois tarkotus tilata ensitilassa!

Mulle ne edellisen postauksen ehdotus-biisit olikin kaikki tuttuja :) hyviä kappaleita!

Opiskelen fysioterapiaa ja olen harjottelussa kotipalveluilla. Käydään vanhusten kotona tekemässä fyssarijuttuja: jumppaa, venyttelyä jne

Ja mä olen kyllä sitä mieltä että jääkiekko on se suomen talviurheilun ylpeys. Jos vertaa esim lauantaiseen hiihtoon niin siellä yksi suomalainen pääsi maaliin asti ja mäkihypyssä Harri Ollilla oli paras sijotus jotai sija 30 suunnilleen. Musta noi kaks peliä oli suomelta perushyvää suoritusta ja siksi sanoin että se on tähän mennessä toiminut. Mä olen kyllä tietoinen siitä että maalit ei kerro kaikkea

Anonymous (Ei varmistettu)

Tänään ei sit kauheesti enää toiminu se lätkäkään.. :D Mut ehkä tämä vielä tästä! Ja just kivaa ku säkin katot noita kisoja, kun mä oon niistä ihan innoissani ja mun kaverit on kans suunnilleen sitä mieltä, että kuka sellasii jaksaa kattoo =D

Anonymous (Ei varmistettu)

ma: pumppi 1 h
ti: spinningpumppi 1 h 15 min
ke: spinning 1h
to: ulkoilua koirien kaa
pe: spinning 1 h
la: spinningpumppi 1h 15 min
su: -

Kuura (Ei varmistettu)

hahah eipähän tänä aamuna enää toiminut kiekkokaan! :D:DDD voin kertoa että otti päähän kun pelin takia jätin kaksi ekaa tuntia koulussa väliin :D

Anonymous (Ei varmistettu)

Mulla on noi liikunnat jäänyt vähän väliin ja syykin on hyvä: penkkarit ja abiristeily! :) Armotonta biletystä kyllä 3 pv! :D

Tupu (Ei varmistettu)

Mun viime viikon urheilut:

Ma: Zumba 60min
Ti: Zumba flat abs + 20-minutes-express + lihaskunto 30min
Ke: Futisreenit 75min
To: Futisreenit 90min
Pe: BodyPump 50min
La: -
Su: Futispeli 90min

Nyt kyllä pitää ottaa pari päivää iisisti ku on sen verran kroppa tukossa :)

Anonymous (Ei varmistettu)

Heräsin kilttinä lätkäfaninaisena kattoo peliä klo 07.00, mutta kannattiko.. Vastaus on että ei, sillä siinähän se suurin osa päivästä meni pienen ketutuksen kourissa kun Tre Kronor otti ja vei Jellonia ku pässiä narussa.. Mutta nyt on suunta vain ylöspäin! :)

Sara (Ei varmistettu)

haha joo ei kyllä lähtenyt toi kiekko, ööh no viimeks voitto ruotsista suunnillee ysiviis ni ei ihan kauheesti ylättäny toi. Mikä henkinen kynnys siinä oikeen on ku länsinaapurit on vastassa nii jos muuten ei hävitä nii tehdää vahingossa vaikka sittem omia maaleja sen häviön eteen. Aina sama juttu. Ylivoima ei tuota tulosta vaikka tässäkin oli 2 x 3+5 tilanne ja alivoima puolestaan seisotaan paikallaan jeejee

Anonymous (Ei varmistettu)

Luit melkein mun ajatukset (olen siis aiempi 'lätkäfaninainen' anonyymi). Se on niin outoa että vaikka kaikki muut vedettäisiin kuusnolla kotiapäin niin kyllä kun Ruotsin pojat on vastassa niin jo on leijonat ihan lukossa!! Aika masentavaa. Saa nähdä kuinka käy yöllä Tsekin kanssa. Näinköhän Jagr pystyy pelaamaan Ovechkinin tällin jäliltä..

Kommentoi