Viikon treenit!

Tickle Your Fancy

Tän päivän postaukset meniki urheilupainotteisiks, mutta syystäki. Huhtikuun eka, kaks kuukautta aikaa päästä kesäkuntoon! Kuin moni päättäny panostaa siihen nää kaks tulevaa kuukautta? No mulla nousee ainaki käsi!

kuvat: nike.com

MA: juoksu 1h 5min

TI: -

KE: crosstrainer 45 min + keskivartalo ja kädet 20min

TO: -

PE: juoksulenkki 1h 15min

LA: salitreeni 1h 10min (kädet, jalat, vatsa)

SU: Crosstrainer 50min + keskivartalo 15min

Mites teidän viikko? :)

T.Sara

Share

Kommentit

mara (Ei varmistettu)

Kyllä oon ajatellu nostaa kuntoo ja saada tätä pullamahaa vähä pienenee kesäks. Oon kyl vähä luisunu kuntoilusta,mut oon yrittäny syödä vähä terveellisemmi.Toivonmukaan jotain saisin aikaseks ja kehtais kesäl olla bikiineissä ;D

mara (Ei varmistettu)

Kyllä oon ajatellu nostaa kuntoo ja saada tätä pullamahaa vähä pienenee kesäks. Oon kyl vähä luisunu kuntoilusta,mut oon yrittäny syödä vähä terveellisemmi.Toivonmukaan jotain saisin aikaseks ja kehtais kesäl olla bikiineissä ;D

Sandra (Ei varmistettu)

Tulikohan tää kOmmentti jo kerran?
Nooo en gång skull; en oo jotenki koskaan tajunnu tota kesäkuntoon-meininkiä? Mä ainakin haluan olla fitissä ja voida hyvin ihan ympäri vuoden..

Day 1: pilates 1h
Day 2: bootcamp 45min
Day 3: -
Day 4: zumba 1h, pumppi 1h
Day 5: lenkki 45min
Day 6: dance 1h
Day 7: lenkki 45min, dance fever 45min, evergreen 1h (=aerobinen 30min, lihaskunto 30min)

ano (Ei varmistettu)

Saako iha kysyy, et mite treenaat keskivartaloa ja jalkoja? : )

soofia (Ei varmistettu)

Todellaki ollaa kesäkuntoa hakemassa, tänään alotin gfg:nkin... :D

marsipaani (Ei varmistettu)

vastaus kysymykseen: KYLLÄ! Pakko päästä edes kerran elämässään kesäkuntoon! :D Crossfittiä 4-5kertaa viikossa, HIIT:iä 3 kertaa viikossa ja tiukkaa Paleota, nää on mun sitoutumiset seuraavalle 8 viikolle!!!! ^^

meekäläine (Ei varmistettu)

ma: 1h kuntonyrkkeily
ti: 45 min lenkki
ke: 50 min lenkki
to: lepopäivä
pe: lepopäivä
la: 2h hiihto
su: 2h hiihto

randomkisu (Ei varmistettu)

ma: sali 1h10min
ti: käsipainopiktreeni 10min
ke: juoksu 30min (vuoden eka ulkolenkki!<3)
to: combat 1h
pe: -
la: keskivartalon pikatreeni 10min
su: -

Laura (Ei varmistettu)

Teen kolmen salitreenin lisäksi kahdesti aerobista liikuntaa (yleensä juoksua) ja juoksen 45min-1h, kun juokset esimerkiksi tunnin niin mikä on yleensä tuntivauhtisi? Mietin vain, että voiko 45min juoksumatolla 8,0 km/h vauhdilla käydä hyvästä aerobisesta liikunnasta?

miiu (Ei varmistettu)

onko lenkkeily varmin tapa hoikistaa jalkoja?

kala (Ei varmistettu)

tänä kesänä lupaan olla rantakunnossa! Liikunnat kyllä on ihan ok mallilla, enemmän pitäis ruokavalioon kiinnittää huomiota... Huomenna alan pitää ruokapäiväkirjaa ja sillai..

Mun viime viikko meni näin:
MA: 2-3h töihin liittyvää liikkumista :D
TI: Body pump
KE: 2h tanssia
TO: 1h tanssia ja vatsa-pakara 45min
Loppu viikosta en ollukaan kotona ni jäi liikkumisetki..

kala (Ei varmistettu)

ainiin ja lisäks teen sellast vatsa treenii ni sen tein ma, ke ja la.

Greu (Ei varmistettu)

Ma: 10min cross + 55min Power
Ti: 55 Step
Ke: 55min Cardio Step Interval
To: 40min juoksulenkki, omat keskivartalotreenit 10min
Pe: Vapa
La: 5min cross + 55min Power
Su: venyttelyä vaan

:) Samanlaista vaan kun jaksaa pitää yllä niin kesällä voi olla ihan hyvät oltavat!

Hemppa (Ei varmistettu)

Ma: Lenkki 1h
Ti: Lepo (töissä eri paikkakunnalla)
Ke: Lepo (-II-)
To: Lenkki 1h
Pe: Sauvakävely 1h
La: Juoksu (aamu) 35min, juoksu (ilta) 35min
Su: Lenkki 1h, lumilautailu 3h

Kesäkuntoon projekti ehkä kerrankin mahdollista, kun on aloittanu sen jo joulukuussa, haha! :D

Sita (Ei varmistettu)

Kaksi kuukautta?

ÄÄÄÄÄÄ MIE EN EHDIIIII

http://colours-and-carousels.blogspot.com/

läski (Ei varmistettu)

yhyy en ehdi kesäkuntoon! :( oon aika läski hetkellä (163 cm ja noin 70 kiloo) mut toivottavasti muutamat kilot lähtee ainakin! en pääse salille muuta kun zumbat kaks kertaa viikossa ja aina joskus pyöräilyt/punnerrukset/jtn alakropan laitteita koklaamas ..

sara.tickle (Ei varmistettu)

Huikeita viikkoja tyypit! Ja mahtava asenne :) Veikkaan että tota liikuntaa näkyy täällä blogissaki nyt vähä reilummin seuraavien kuukausien aikana! :) Katotaan jos kirjottelisin ruokajutuistakin!

keskivartalotreenistä sen verran että tsekkaappa noi treenivideot, siellä on mun lempparivatsaliikkeistä elävää kuvaa :) täältä http://suosikki.fi/videot/treenivideot/

kkk (Ei varmistettu)

Jee, odotan innostuneena lisää treenipostauksia! Ruokajututkin kiinnostaa kovasti! Lähden kolmen viikon päästä reissuun eli ei enää montaa viikkoa aikaa päästä kesäkuntoon. Toisaalta en oo koskaan ennen ollu näin hyvässä tikissä ni alan olla jo aika tyytyväinen.

ma: Bodypump 1h
ti: -
ke: Motivus party 50min, Vatsatreeni 50min
to: Bodypump 1h
pe: Gymi 1h, Spinning+vatsa 1h
la: -
su: Gymi 1h

eveveve (Ei varmistettu)

mustaki nää reenijutut on ihan jees, sulla on sopivasti kaikkee täällä. :)

itte tavotteena just saada lihaksii kesäks, ei laihtuu olleskaa. mut tässä omat:
ma: juoksu 1h ja spinning 45min
ti: cxworx 30min ja bodypump 1h
keskiviikko: lepo
to: juoksu 45min
pe: sali 1h 30min
la: lepo
sunnuntai: pm-maantiejuoksukisat 5km, voittojee! + vatsatreeni

hehehs kisojentakii pitiki olla hiuka keposempi viikko mut iha ok toi o =)

-- (Ei varmistettu)

ma: crosstrainer 30min + body pump 1h + hyppynaru 15min
ti: juoksulenkki 1h 40 min
ke: crosstrainer 1h + yläkroppa 20min
to: bodycombat 55min + lihaskunto 35min
pe: juoksulenkki 1h + lihaskunto 10 min
la: vapaa
su: juoksulenkki 1h + kävely 25 min

vähän jäi lihaskunto heikoille viime viikolla :D tällä viikolla olis kans tarkotus alottaa kunnon kesäkuntotreenit!

Jenniemi (Ei varmistettu)

Kovasti ois tarkotus ainakin vähän lihasta saada lisää. Eilen oli niiiiin hyvä fiilis bodypumpissa kun sai taas vähän lisätä painoja edelliseen - kivasti ainakin näin alottelijana huomaa edistystä! Harmi vaan että tulee pieni treenitauko tuossa parin vkon päästä, kun olisi uus tatuointiaika. Toivottavasti paranee nopeeta niin pääsee taas salille!

http://tuplaongelma.blogspot.com/

Saara (Ei varmistettu)

En ole siis ainut jota aikaa kuumottaa kesäkelit ja kesäkunto.. Kuntosalikortti hankittu, eilen treenikuuri aloitettu ja tänään jalat huutaa jo halleluujaa!

http://saaratikka.blogspot.com/

äpölijä (Ei varmistettu)

Moi ! :) sulla on aivan upee kroppa! Haluisin kysyy vinkkejä.. miten oot saanu tollasen pepun ja jalat? Ite haluaisin peppuun pyöreyttä ja reisistä paksummat, mitkä liikkeet ois hyviä ja tehokkaita? :) ja miten treenaat vatsoja?

Ite käyn säännöllisesti lenkillä ja salilla.. mutbliikkeet vähän hakusessa. Kiitti jo etukäteen, oot upee! :)

Kommentoi