YLÄKROPPA TÖIHIN

Ladataan...
Tickle Your Fancy

Mulla on tapana yhdistää vatsatreeniin yläkropan simppeli treeni. Näihin neljään liikkeeseen menee n. 30 min. Siihen päälle kun yhdistää alku ja loppulämpät + esim tämän vatsatreenin, saa hyvän tunnin puristuksen!

Painot eivät tällä hetkellä todellakaan ole sitä mitä ne alkukesästä olivat, mutta pikkuhiljaa ylöspäin. Sarjojen väleillä voi hyvin vaihdella painoja tai vähentää toistoja. Mikäli en millään saa kymppiä, saatan jättää toistot kahdeksaan ja kokeilla seuraavalla kerralla sitä ysiä tai kymppiä. Itsensä haastaminen ja oman kehittymisen näkeminen, ne on tässä ne parhaat jutut.

1. Ylätalja 4 x 10

2. Alataljasoutu 4 x 10

3. Ojentajat ylätaljalla 4 x 10

4. Leuanvedot (niin paljon kun vaan jaksaa, voit käyttää myös kumpparia apuna)

 

T. Sara

Share

Kommentit

Limppi (Ei varmistettu)

Heippa, käväsin juuri itiksen h&m:ssä etsimässä ja kysyinkin sitä sun parin postauksen takaista nilkkapituista vaalean harmaata villatakkia ja heillä ei sitä ollut eikä näillä näkymin ollut tulossakaan. :( Niin osaisiko neuvoa mistä liikkeestä sen voisin löytää? :)

Myyjä (Ei varmistettu)

Se on neuletakki ja on premium quality mallistoa koska se on mohairista tehty. Premium quality tuotteita saavat isoimmat h&m myymälät, kannattaa Helsingin suunnalta kysyä esim aleksanterinkadun liikkeestä.

saratickle
Tickle Your Fancy

Kiitos vastauksesta! :)

Emilia (Ei varmistettu)

Hei Sara! Nää sun sali postaukset on niin kivoja!!!!(: voisitko tehdä postauksen mitä kaikkia liikkeitä teet kun teet olkapää reeniä??(:

saratickle
Tickle Your Fancy

Pyyntö huomioitu! :) Kiva jos tykkäät :)

Iida (Ei varmistettu)

Sun blogia on tosi mukava lukea ja näistä treenipostauksista saa kivoja vinkkejä itselleenkin! :)

http://combering.blogspot.fi/

saratickle
Tickle Your Fancy

Mukava kuulla! :)

rose (Ei varmistettu)

Moikka! Ois kiva saada postausta nyt sun treeneistä kokonaisuudessaan. Eli siis millä jaoilla treenaat salilla, millasta lenkkii juokset, kuinka usein ja kehonhuolto jne! :) ylipäätään nää sun liikuntapainoitteiset postaukset on parhaimmistoo, saa tosi hyvää motivaatioo. (Vähän liikaaki nyt ku on syysflunssa ja parasta ois pysyä vaan pois sieltä salilta vielä... :D )

saratickle
Tickle Your Fancy

Mun tarkotuksena on syksyn mittaan aina pari kertaa viikossa heittää muutama liikuntajuttu aina erilaisista treeneistä, kehon osista jne. Kaikki treenit on niitä mitä teen normaalisti arkenakin :)

Ajatuksissa oli myös alkaa taas pitämään liikuntapäiväkirjaa sillon tällön!

Kommentoi

Ladataan...