3 x paras treenivinkki ammattilaiselta

Toimitus

Nämä fitnessgurujen viisaudet haluat osaksi treenifilosofiaasi.

1. Mittaa onnellisuutta, älä lihasmassaa. Jos elämä alkaa pyöriä hauiksen paksuuden ympärillä, kannattaa määritellä tulosten saavuttaminen uudestaan. Pilatesguru Cassey Ho kehottaa keskittymään painon tai lihasmassan sijaan siihen, miten treeni muuttaa elämää: oletko sen ansiosta onnellisempi, energisempi tai nukutko paremmin?   Lue lisää:  blogilates.com

2. Näe treeni huoltona. Et tunkisi kašmirneuletta kuivausrumpuun tai tankkaisi autoon sopimatonta bensaa. Miksi siis haluaisit runnella kehoasi istuttamalla sitä aamusta iltaan? Joogi Jessamyn Stanley kehottaa suhtautumaan liikuntaan yhtä käytännöllisesti kuin minkä tahansa kallisarvoisen esineen huoltamiseen: kun liikut, pidät huolta erittäin kalliista koneesta. Lue lisää:  jessamynstanley.com

3. Lataa energiaa kasviksista. Jos olet ajatellut, että proteiinirahka ja treenaaminen kuuluvat yhteen kuin gin ja tonic, saat uutta näkökulmaa Rich Rollilta. Roll on entinen sohvaperuna, joka päätti alkaa syödä mahdollisimman käsittelemätöntä vegaaniruokaa. Nyt hän osallistuu Ultraman-kisoihin, joissa juostaan, uidaan ja pyöräillään 515 kilometriä. Roll syö treenin jälkeen esimerkiksi kvinoaa, mantelimaitoa, hampunsiemeniä ja marjoja. Hän uskoo, että kasvikset nopeuttavat palautumista ja tehostavat puolustusjärjestelmää. Lue lisää: richroll.com

Tejsti Heini Maksimainen Kuva: AOP

Viikon luetuimpia juttuja täältä, joko klikkasit?
Share

Kommentit

Saranda
Tyhjä ajatus

Älyttömän hyviä vinkkejä, kiitos jakamisesta! :)

Toimitus
Toimitus

Eipä kestä, sitten vaan kokeilemaan.

Kommentoi