5 vinkkiä: Näin herääminen on helpompaa

Toimitus

Palaatko sinäkin tänään arkeen ja aikaisiin aamuherätyksiin? Ei hätää! Ihanan seesteiset Sara K ja Virpi ovat koonneet Lily-blogeihinsa vinkkejä, joiden avulla arkiaamuistakin voi tulla elämän parasta aikaa.

  1. Jos saat pidettyä itsesi hyväntuulisena kello kymmeneen saakka aamulla, päivän hyvä flow on taattu. Aamun ensimmäisistä ajatuksista kannattaa siis keskittyä tekemään mahdollisimman kevyitä ja onnellisia. Sen sijaan, että sanot mielessäsi "En jaksa herätä" tai "Väsyttää", hoe aamumantraa: "Olen hereillä".
  2. Juo iso lasillisen sitruunavettä. Jätä illalla vettä kannuun hapettumaan ja purista aamulla veteen puolikas luomusitruuna.
  3. Pese hampaat ja huuhtele kasvot ja korvat kylmällä vedellä.
  4. Avaa ikkuna ja anna raikkaan ilman tulvia asuntoon.
  5.  Hengitä. Herättele kroppa venyttelemällä. Taivuttele itseäsi asentoihin, jotka tuntuvat intuitiivisesti hyviltä. Istahda hetkeksi paikallesi. Kuulostele, miltä sinusta tänään tuntuu. Mitä odotuksia sinulla on tälle päivälle? Mikä on tänään kaikista tärkeintä?

 

Kuva Kiitos hyvää -blogista

Share

Kommentit

SARI H.
KOLIBRI

Hyviä ohjeita.Ajattelin lukea pääsykokeisiin paljon ja käydä LILYSSÄ..

Emma

Mutta miten päästä sängystä ylös? 

Jenni H.
Terävät hampaat.

Haluan myös uskoa, että jos kävisin ajoissa nukkumaan, en olisi niin mörkö aamuisin.

Rankasti aamukyynisenä ihmisenä pystyn vain ajattelemaan päivän tavoitteena sitä, että kohta saa aamupalaa ja kohta pääsee takaisin nukkumaan.

Kommentoi