Beyoncé esittelee tyylihistoriaansa uudessa Pepsi-mainoksessa

Toimitus

Muistatko vielä, mitä Beyoncélla oli yllään Destiny’s Childin Bootylicious-musiikkivideolla? Vastaus löytyy uudesta Pepsi-mainosvideosta, jossa laulaja esittelee värikästä tyylihistoriaansa.

Minuutin mittaisella videolla nyky-Beyoncé kohtaa menneisyytensä tanssisalin peilikuvissa. Kohtaamisesta seuraa vauhdikas tanssikilpa, jossa vilahtaa joukko Beyoncén ikimuistoisempia esiintymistyylejä. Mainoksessa nähdään ainakin Crazy in Love -videosta tuttu farkkushortsiasu ja Single Ladies -videolla nähty musta jumppapuku.

Beyoncén luottostailisti Ty Hunter kertoo Voguelle, että mainosvideon teko oli tunteellinen kokemus niin laulajattarelle kuin stailistillekin. “Video muistuttaa katsojia siitä, mitä Beyoncé on uransa varrella saavuttanut”, Hunter sanoo.

Parhaillaan konserttikiertuettaan valmistelevan ja uuden albuminsa pian julkaisevan Beyoncén muotiseikkailut jatkuvat myöhemmin keväällä H&M:n kesämainoskampanjassa.

Kiirettä pitää siis Carterin rouvalla, varsinkin kun jaloissa hääri kaiken lisäksi yksivuotias Blue Ivy.

Kurkkaa Beyoncén Pepsi-mainos kokonaisuudessaan alta. Huomaa myös mainoksen taustalla soiva Beyoncén uusi kappale Grown Woman.

 

 

 

Teksti: Laura Paananen, joka harmittelee, ettei Beyoncé saavu kiertueensa kanssa tälläkään kertaa Suomeen

Lähde ja kuva: Vogue UK

 

 

 

 

Share

Kommentoi