Dolce & Gabbanan muotinäytös kokeili jotain aivan uutta

Toimitus

Kiivaasti räpsyvät kännykkäkamerat ja kuumana käyvät somekanavat ovat varsin tuttu näky muotinäytösten eturiveissä. Harvemmin kännykät kuitenkaan ovat nousseet päärooliin itse näytöslavoilla. Milanon muotiviikoilla näin kävi, kun Dolce & Gabbana valjasti malliarmeijansa muotinäytöksessään selfie-maratoniin, kertoo Fashionista.

Dolce & Gabbana esitteli sunnuntaina Milanossa tuoreimman kevätmallistonsa. Matkustuksesta ja turistielämästä inspiraationsa saanut mallisto jäi näytöksessä sivurooliin, sillä huomion varastivat selfieitä keskelle näytöslavaa ottamaan pysähtyneet mallit. Kuvien otto kuului olennaisena osana näytöksen ohjelmaan, sillä kuvat heijastuivat samalla myös lavan viereen rakennetuille videotauluille. Kuvat jaettiin reaaliaikaisesti Dolce & Gabbanan sosiaalisen median kanaville. Myös yleisöä kehotettiin aktiivisesti osallistumaan näytöksen kuvailoitteluun. Näytöksen teeman mukaisesti vieraille saattoikin siis jäädä kotiin viemisiksi mallien kanssa yhdessä räpsittyjä kuvamatkamuistoja.

Vaikka näytös interaktiivisuutensa puolesta olikin ainutkertainen ja kenties jopa historiallinen, ei selfieitä räpsivät mallit olleet muotitalolle enää mikään uusia asia. Selfie-teema kun toistui esimmäisen kerran jo Dolce & Gabbanan tämän syksyn mainoskampanjassa.

Teksti: Laura Paananen, joka ei normaalisti välitä selfieistä, mutta olisi mielellään kyllä ottanut yhden Dolce & Gabbanan mallien kanssa

Lähde: Fashionista

Kuva: All Over Press

Share

Kommentoi