Vieraskirjan kommentit ovat julkisia ja näkyvät kaikille..

Ladataan...

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin.
Liity yhteisöön » tästä.

CAPTCHA

Kommentit

Mari K.
hei apua! mää jätin vahingossa teille vieraskirjottajahakemusjutun. en mä oikeesti taho! peru -nappi olis kiva ! (::
Kati Toivanen
Kaksi-nolla
Ei se niin vakavaa ole :) Kivaa viikonloppua!
Kuvia ja vitsejä Venäjältä ja Eururoopasta-http://fotoeuropesuper.blogspot.com/
Vierailija (Ei varmistettu)
miksi ei ole enää haku-ominaisuutta, et voi hakea blogeja... Jää monet lukematta, kun ei voi hakea niitä erikseen... Ja tosta blogi-listasta ei löydä mitään. Muuten kivat sivut! :)
Toimitus
Toimitus
Moi! Haku on tilapäisesti poissa käytöstä, on kyllä tulossa takaisin sivustolle. Kaikki blogit -listauskaan ei vielä toimi just niin kuin pitäisi, joten jatkossa blogien etsiminen ja löytäminen on helpompaa!
Vierailija (Ei varmistettu)
Luen blogeja iPadi:llä. Blogien zoomaus ei enään onnistu lainkaan kuten ennen, eli en saa tekstiä suuremmaksi.
Toimitus
Toimitus
Kiitos tiedosta, tsekkaamme tätä heti huomenna!
Vierailija (Ei varmistettu)
Moi, Palautelomake-linkki antaa tulokseksi 404:ää, joten ajattelin kysyä tätä kautta kahta askarruttavaa asiaa - on mahdollista, että molempiin vastaus on oma puusilmäisyyteni, pahoittelut jos vastaukset ovatkin lopulta itsestäänselviä... :) 1) Käyttöehdoissa oleva kohta "Lähettämällä aineistoa mihin tahansa A-lehtien ylläpitämään verkkopalveluun tai sähköiseen julkaisuun lähettäjä antaa A-lehdille oikeuden käyttää, muokata ja julkaista lähettämäänsä aineistoa jakelutavasta ja -alustasta riippumatta. A-lehdet julkaisee vastaanottamaansa aineistoa tekijän moraalisia oikeuksia loukkaamatta. Aineiston lähettäjä vastaa siitä, että lähetetty aineisto on julkaisukelpoista eikä loukkaa kolmannen osapuolen tekijän- tai muita suojattuja oikeuksia. Aineisto ei saa niin ikään olla lainvastaista tai loukkaavaa; aineiston lähettäjä vastaa kaikista kustannuksista, joita Lilyn toimitukselle tai kustantajalle aineiston lainvastaisuuden tai loukkaavuuden johdosta syntyy. A-lehdet Oy:llä ei ole velvollisuutta julkaista, säilyttää, kopioida tai palauttaa lähettäjälle vastaanottamaansa sisältöä. Lähettäjä sitoutuu olemaan esittämättä vaatimuksia A-lehtiä kohtaan lähettämäänsä aineistoon liittyen." hämmentää minua. Tämä kuulostaa vähän siltä, että Lilyyn kirjoittaminen antaisi A-lehdille oikeudet julkaista, muokata yms. yksittäisen kirjoittajan henkilökohtaisen palstan sisältöä. Onko näin? 2) Miten tunnuksensa voi poistaa? Infosivulla olevan ohjeen mukaisia linkkejä ei näyttäisi löytyvän. Kiitos!
Toimitus
Toimitus
Hei, vastaus 1) Kyllä, A-lehdillä on oikeus muokata etikettiämme tai esimerkiksi lakia rikkovaa sisältöä ja poistaa kirjoituksia, jotka esimerkiksi herjaavat yksityishenkilöä ja joista meille tehdään ilmianto. Näin onneksi joudumme toimimaan äärimmäisen harvoin. Lilyssä on poikkeuksellisen fiksua väkeä. Meillä on oikeus uudelleenjulkaista sisältöä, mikä mahdollistaa esim. tulevaisuuden mahdolliset iPad-sovellukset, jota varten tulee olla uudelleenjulkaisuoikeus sisältöön. Henkilökohtaisten blogien kuvia tai sisältöä ei julkaista esimerkiksi A-lehtien printtimedioissa ellei siitä ole erikseen kirjoittajan kanssa sovittu. 2) Lähetä nimimerkkisi meille osoitteeseen lily(at)a-lehdet.fi, niin poistamme sen. Infosivulla on vanhentunutta tietoa.
Toinen vierailija (Ei varmistettu)
Tuon käyttäjäehdoissa olevan kohdan mukaan A-lehdet voi kuitenkin siis julkaistaa yksittäisen bloggaajan aineistoa tai käyttää sitä omassa markkinoinnissaan. Eikö niin? Eli toisin sanoen huomaamattaan voi tehdä ilmaiseksi töitä A-lehdille. Mielestäni tuo riitelee jotenkin esim Lilyn omien periaatteiden kanssa, muistaakseni olette tituleeranneet itseänne reiluna nettiyhteisönä tms.
Emily83 (Ei varmistettu)
Harmillista, että kommenttien nimimerkkiin ei enää voi linkittää Lilyn ulkopuolisia blogeja - en ehkä ole ainoa bloggaaja, jonka käynnit Lilyn blogeissa ovat harventuneet melkoisesti...
Toimitus
Toimitus
Voit lisätä Lilyn ulkopuolisen blogin osoitteen käyttäjäprofiiliisi.
tiia_
Mä en oikein tiennyt, että mihin lähettää teille tämmöistä tiedustelua, joten lähetän sitten tänne... Olisikohan teidän siellä toimituksessa mahdollista ottaa kantaa Pupulandia-blogissa käytyyn tekijänoikeuskeskusteluun? On kuitenkin kyse tosi tärkeästä asiasta, ja Lilyllä olisi nyt upea mahdollisuus toimia esimerkkinä myös muille blogiportaaleille nostamalla asiaa mahdollisimman monien tietoisuuteen. :) Siellä Pupulandian kommenttiboksissa on aika monet peräänkuuluttaneetkin teiltä kommenttian asiaan, itseni lisäksi, joten nyt olisi erinomainen ajankohta käsitellä asiaa. Ei mulla muuta! :)
Vierailija (Ei varmistettu)
Tervehdys toimitus! En tiedä onko tämä oikea osoite, mutta kun en muutakaan löytänyt niin kirjoitan viestini tänne. Kävin eilen kommentoimassa White trash disease -nimistä blogia. Kysyin voisiko bloggaaja merkitä blogiyhteistyö/sponsorointi/mainos/tms. postauksensa selkeämmin, jotta lukijan olisi helpompi skipata "mainoskatkot". Hän vastasikin kommenttiini, ja minä vastasin takaisin. Yön aikana kaikki kommenttini oli kuitenkin poistettu. Kommenttini eivät olleet loukkaavia, syyttäviä tai millään tavoin alatyylisiä. Kriittisiä kylläkin, mutta olen ymmärtänyt että vuorovaikutus on yksi blogien tärkeimpiä ominaisuuksia. Minua kiinnostaisi tietää mikä on teidän kantanne blogien mainospostauksiin? Keväällä -13 oli suunnitteilla ohjeistus blogimainonnasta, mutta siitä luovuttiin (http://nyt.fi/20131015-amatoeoeribloggaajat-eivaet-saa-ohjeita-mainonnasta/). Blogeja koskee kuitenkin sama lainsäädäntö kuin mitä muuta tahansa mediaa, joka saattaa sisältää piilomainontaa (http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-fi/yritykselle/markkinointi/tunnistettavuus?StyleSuffix=Print) Olisiko mahdollista että Lily olisi tässäkin asiassa uranuurtajana, ja kehittäisi yhtenäisen mallin minkä avulla bloggaaja voisi mainoksensa merkitä? En usko että lukijamäärät siitä laskisivat, mutta lukumukavuus nousisi huomattavasti. Osa bloggaajista toki merkitseekin postauksensa selkeästi ja hyvin, mutta yhtä suuri osa toteaa asian "postiluukusta tipahti/sain kutsun/kävin kokeilemassa". Toivoisin ettei bloggaajille käy yhtä nolosti kuin Glorialle (http://yle.fi/uutiset/sanna_ukkola_viiden_tahden_toimittajat/6418877). -Henna
Vierailija (Ei varmistettu)
Tervehdys toimitus! En tiedä onko tämä oikea osoite, mutta kun en muutakaan löytänyt niin kirjoitan viestini tänne. Kävin eilen kommentoimassa White trash disease -nimistä blogia. Kysyin voisiko bloggaaja merkitä blogiyhteistyö/sponsorointi/mainos/tms. postauksensa selkeämmin, jotta lukijan olisi helpompi skipata "mainoskatkot". Hän vastasikin kommenttiini, ja minä vastasin takaisin. Yön aikana kaikki kommenttini oli kuitenkin poistettu. Kommenttini eivät olleet loukkaavia, syyttäviä tai millään tavoin alatyylisiä. Kriittisiä kylläkin, mutta olen ymmärtänyt että vuorovaikutus on yksi blogien tärkeimpiä ominaisuuksia. Minua kiinnostaisi tietää mikä on teidän kantanne blogien mainospostauksiin? Keväällä -13 oli suunnitteilla ohjeistus blogimainonnasta, mutta siitä luovuttiin (http://nyt.fi/20131015-amatoeoeribloggaajat-eivaet-saa-ohjeita-mainonnasta/). Blogeja koskee kuitenkin sama lainsäädäntö kuin mitä muuta tahansa mediaa, joka saattaa sisältää piilomainontaa (http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-fi/yritykselle/markkinointi/tunnistettavuus?StyleSuffix=Print) Olisiko mahdollista että Lily olisi tässäkin asiassa uranuurtajana, ja kehittäisi yhtenäisen mallin minkä avulla bloggaaja voisi mainoksensa merkitä? En usko että lukijamäärät siitä laskisivat, mutta lukumukavuus nousisi huomattavasti. Osa bloggaajista toki merkitseekin postauksensa selkeästi ja hyvin, mutta yhtä suuri osa toteaa asian "postiluukusta tipahti/sain kutsun/kävin kokeilemassa". Toivoisin ettei bloggaajille käy yhtä nolosti kuin Glorialle (http://yle.fi/uutiset/sanna_ukkola_viiden_tahden_toimittajat/6418877). -Henna
Toimitus
Toimitus
Lily tosiaan haluaa olla asiassa uranuurtaja. Olemme vahvasti sitä mieltä, että läpinäkyvyys ja avoimuus ovat ehdottomasti kaikkien - sekä bloggaajien, lukijoiden että kustantajien - etu. Olimme mukana kommentoimassa Asiakkuusmarkkinointiliiton (ASML) ohjeistusta blogimainonnan säännöiksi. On suuri harmi, että projekti ei tuottanut päätöksiä eikä ohjeistuksia. Kuluttajavirasto on kuitenkin lähiaikoina julkistamassa linjauksia mainonnasta ja sen tunnistamisesta blogeissa. Tällä hetkellä Kuluttajavirastolla on aiheesta vasta luonnos. Me olemme aivan hiljattain ohjeistaneet Lilyn nimikkobloggareita (niitä joiden kasvot löydät esim etusivun ylälaidasta palluranmallisista kuvista) entistä yhtenäisemmästä ja selkeästä tavasta merkitä kaupalliset postaukset. He käyttävät jutun ylälaidassa tekstiä Kaupallinen kampanja: yhteistyössä (yhteistyökumppanin tai tuotteen nimi). Ohjeistamme lähiaikoina toimituksen blogissa myös ihan kaikkia lilyläisiä kaupallisuudesta blogeissa ja toivottavasti näin levitämme hyviä toimintatapoja. Oliko White trash disease -bloggaaja Natan kanssa käymässäsi keskustelussa jotain, mistä haluaisit meidän toimituksen jäsenten kanssa vielä keskustella? Me emme valitettavasti ole tuota käymäänne keskustelua ehtineet näkemään? Oliko jokin tietty postaus sellainen, joka ei mielestäsi ollut tarpeeksi selvästi merkattu kaupalliseksi? Voit laittaa vaikka sähköpostia suoraan päätoimittaja-Jennille jenni.lieto at a-lehdet.fi.
Ihmettelen (Ei varmistettu)
Miksi pääkirjoituksessa arvosteltiin erästä elokuvaa niin, ettei sovi treffeille, koska sisältää "lesbokohtauksia"? Onko tämä joku Trendin yleinen määritelmä sopivalle ja ei sopivalle?
Eeva_A (Ei varmistettu)
Hei, Onko Trendin mukana tulossa tänä vuonna Cityshoppari vuodelle 2014 ?? :) Tilasin sen varta vasten cityshopparin takia, tarvinnee peruuttaa tilaus, jos poikkeus on tulossa (en löydä tietoa mistään)
Crisca (Ei varmistettu)
Hei! Onkohan maaliskuun 2014 Trendi paras ikinä? Läheltä liippaa ainakin. Upeita juttuja lehti pullollaan. Ainutlaatuisen hieno kuvasetti on "Poptaideteos" by Henna Koskinen/Zoey Grossman etc. Onko jutun kuvia jossain vapaaseen nettijakeluun esim. Tumblriin? Täytyy ostaa tilatun lisäksi ainakin 3 lehteä: leikeltäväksi moodboardiin ja yksi kokonainen säilttäväksi arkistoon. Elämän ja taiteen inspiraatioksi on hauskaa selailla ikivanhojakin Trendejä, sen verran omaperäinen lehti on aina ollut. - Kiitos. Onnea. Wow. Keep it up. Ihanaa kevään valoa teille sinne toimitukseen!
Crisca (Ei varmistettu)
Ihan ite korjaan: säilttäväksi = ei ainakaan säälittäväksi arkistoon... vaan säilöttäväksi. ha ha haaa
Crisca (Ei varmistettu)
Hei vielä... unohdin äskeisestä kehu-kommentistani kun olen varmaan niin pyörällä päästäni hienosta maaliskuun lehdestä: Onko Trendi joskus mahdollisesti liitymässä Shortcut'iin? Siellä on jo Elle, Olivia, Costume jne. Toivotaan toivotaan...
Mrs. K.
Hei! Oon huomannut, että mulla ei päivity tuo uusimmat postaukset -lista. 2 uusinta ei näy tuossa listassa, ollut muutaman päivän. Saako sen korjattua? Terv. Täst vinkkelist/Mrs.K.
tiia_
Heippa toimitus! Äh, noi vaalimainokset ei oo kivoja! Mulla menee kyllä kaupalliseenkin tuubaan välillä hermot, mutta politiikka on kyllä ihan toinen juttu... Näyttää nyt siltä, että Lily olisi jotenkin Kokoomuksen asialla. Mun mielestä politiikka ei sovi tänne.
Toimitus
Toimitus
Moikka tiia! Kiitos palautteestasi, olemme saaneet joitakin muitakin kommentteja vaalimainoksiin liittyen. Lily ei luonnollisestikaan ole Kokoomuksen puolesta tai vastaan, kuten ei muitakaan puolueita suosiva tai ei-suosiva. Mainostavat tahot ovat halunneet tavoittaa juuri meillä pyöriviä ihmisiä, todenneet Lilyn heille sopivaksi ympäristöksi ja ostaneet siksi mainostilaa meiltä. Lilyssähän on monipuolisesti mainontaa, ja se on hyvä, sillä mainostulot osaltaan varmistavat että voimme kehittää Lilyä jatkossakin. Politiikka toki jakaa vahvasti mielipiteitä - mietimmekin asiaa jatkossa.
tiia_
Heippa, kiitos vastauksesta! :) Juu, toki monipuolinen mainonta takaa Lilyn olemassaolon, se on varmasti ihan totta. Ehkä tuo Virkkusen mainos pistää silmään sen takia, että hän taitaa olla ainoa Lilyssä mainostava ehdokas. Kieltämättä hätkähdin tässä päivänä muutamana siitäkin, kun huomasin Sirpa Pietikäisen ostaneen Viherpiha-lehdestä kokonaisen aukeaman. No joo, I digress. :) Edelleen olen sitä mieltä, että poliittiset mainokset eivät jotenkin sovi Lilyyn, ja on hienoa, jos pohditte asiaa tältä kannalta tulevaisuutta ajatellen! :)
Snakes (Ei varmistettu)
Onko sivuilla pyörivä Henna Virkkusen vaalimainos Lilyn kanta? Pitääkö tämä ymmärtää niin, että Lily on poliittisesti oikeistolainen sivusto? Onko bloggaajilta lupa kieltäytyä poliittisesta mainonnasta?
kesävieras. (Ei varmistettu)
no toi huivi tuo vanhan ajan navetta ajat ja lehmät mieleen ja nää nykyajan luomuviljelijät. olga temosen ja olikos se nyt tuukan talo.
SMS (Ei varmistettu)
Hankkimassa uusia rillejä syksyksi ja TOTAALISEN ihastunut Jenna Kämäräisen Tekijät - kuvassa näkyviin - mageet! Saako udella; minkä merkkiset/mistä ostettu? Kiitos ja hyvää helteistä kesää kaikille, S
Mar-Jatta (Ei varmistettu)
Olenko ymmärtänyt oikein, että jos blogien kommenttipuolella tykkää jostain kommentista, se sydän muuttuu punaiseksi? Jos näin on, niin tässä toiminnossa on jotain häikkää. Monesti on käynyt niin, että luen jotain kommenttiketjua ensimmäistä kertaa ja siellä näkyy niitä punaisia sydämiä. Aluksi ajattelin, että olen sekoillut kosketusnäyttöpuhelimen kanssa, mutta nyt niitä sydämiä on alkanut näkyä myös tietokoneella lukiessa.
Jennalla
Heitän Trendin toimitukselle haasteen, sillä te olette oletettavasti ainoa taho, joka ymmärtää kriisini vakavuuden ja osaa ehkä auttaa! Tai sitten täytyy lähestyä jotakin enemmän sisustukseen painottuvaa foorumia. Muistelisin kuitenkin, että Trendissä on aina toisinaan esitelty ainakin kauden kauneimpia kalentereita, joten miksei muitakin toimistotarvikkeita? Auttakaa naista mäessä ja kertokaa, mistä löydän miellyttävän ja käytännöllisen kynäpurkin toimistoni pöydälle? Ei mitään perinteistä toimistorompetta, vaan jotain arkea ilostuttavaa. Lisäksi olen vuoden päivät etsinyt vintage -henkistä mintunvihreää tai vaalean haalean vihreää rei'ittäjää, mutta odotanko jo liikoja yksinkertaiselta toimistotarvikkeelta? Help me!
Lumikki Luminen
Heippa! Teillekin haaste blogissa :) http://www.lily.fi/blogit/sata-vuotta-sinkkuna/tyylimuutoksia-sishaasteen
Vierailija (Ei varmistettu)
Syötteen kautta muutamaa blogia seuraavan toive: voisiko koko postauksen saada takaisin syötteen kautta luettavaksi? Lily on hidas ja raskas avautumaan, tällainen kiireisen aamun vaihtoehto olisi kiva.
saippis
Saippuakuplia
Heippa Toimitus! Yritin pistää teille palautetta, mutta linkki ei toiminut :( Haluaisin antaa palautetta liittyen ilmoituksiin. En tiedä miten muut lilyläiset kokevat asian, mutta minun mielestä ilmoitukset toimivat oudosti. Monesti minulle ei tule ilmoituksia esim. kommenteista ja useasti käy niin että ilmoituksia näyttää olevan viisi, mutta sitten niitä näkyykin kuitenkin vain kolme enkä pysty näkemään niitä yhtään enempää. Tämä hämmentää minua kovin. Onko tähän asiaan tulossa tulevaisuudessa jotain muutosta?
Toimitus
Toimitus
Hei! Välillä ilmoitukset ovat toimineet vähän hassusti eli esim. jos kommenttiisi on kommentoitu, saattaa siitä tulla kaksi ilmoitusta (eli ilmoitus että on uusi kommentti ja kommentti kommenttiin...), mutta noin ei pitäisi olla, että ilmoituksia jää saamatta! Laitahan meiliä tuottajallemme Annalle anna.karhunen (at) a-lehdet.fi, laita mukaan myös linkit postauksiin, jossa ongelma esiintyy ja tieto, mitä konetta (tai mobiilia) ja selainta käytät, niin tutkimme asiaa :) T: Anna toimituksesta