TESTISSÄ FLIPPIN' BURGERS

saratickle Tickle Your Fancy

Seuraa burgerivinkki Tukholmassa vierailijoille!

Burgerihammasta alkoi kolottelemaan tukholmavisiittimme aikana, ja googlettelujen seurauksena päädyttiin Vasastanissa sijaitsevaan Flippin' Burgersiin lounaalle. Erityisesti paikan hamppareita, sheikkejä ja jenkkimäistä diner-tunnelmaa ylistettiin...

Taideterapiaa

viivik Vikettäjä

Mitä tehdä, kun tuntuu, että vikellys on yksi raivostuttava kahden tuhannen palan palapeli? Kun tietää, että jokaisella palalla on paikka, mutta silti tekee mieli heittää koko "ajanviete" ikkunasta?

Supersankarien ensi kauden vapaaohjelmaa tietenkin. Ah, rentouttavaa. Tämän minä osaan ja tästä nautin.

Tänään askartelin vasta paloja. Kokoamisen aika on joskus toiste...

Skopelos

Ladataan...

Monet saattaa tuntea Skopeloksen saaren Mamma Mia! elokuvasta,jossa elokuva osittain kuvattiin.
Me lähdettiin 14.07 keskiyöllä bussilla kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää.Lento lähti aamulla 07.30 kohti Skiathoksen saarta Kreikassa,koska Skopeloksella ei ole lentokenttää,jatkettiin sinne autolautalla noin puolitoista tuntia.Koko yö meni valveilla ja univelka rupes jo painamaan päälle kun päästiin perille,mutta se ei haitannut,silti jakso ihastella ja ihmetellä miten kaunis paikka...

SEDONA: TLAQUEPAQUE

Ladataan...

Haikkaamisen ohella harrastimme Sedonan-visiitillä myös vähän kulttuuria ja vierailimme intiaanikylä Tlaquepaquessa. Olen piipahtanut siellä aiemminkin, mutta siitä on jo muutama vuosi aikaa, ja silloin tytöt olivat niin pieniä, ettemme ehtineet katsastaa edes murto-osaa kylän tarjonnasta. Pääasiassa historiaa henkivä kylä koostuu vaatteita, koruja ja koriste-...

Sä tuoksut ihan kesälomalta

Ladataan...

Nyt se alkoi, mun kesäloma! Ja voi miten se alkoikaan, auringonpaisteella, ihanilla ihmisillä, järjettömän hyvällä ruoalla ja naurulla!

Ensin vähän näytti siltä että mähmään vaan kotona ekan viikonlopun ja loman alun, mutta sitten jotkut suuremmat voimat astuivat mukaan ja kyyti tuli hakemaan ensin extempore siskolle mustikkapiirakalle. Sunnuntaina päästiin nauttimaan kesän tekevää kesäkeittopäivää joka tuli Katrille yllätyksenä joka odotti pienen valheen takia grillailua ja...

Graffitikieli

saarah visual diary

Hah, tämä oli huvittava kuvasarja!

Graffitien ja varsinkin tällaisten tagien sanomaa on usein vaikea ymmärtää. Ei hätää, tässä ne selkokielellä:

Tsekkaa koko kuvasarja...

Ravintola Franklyssä uusi menu

Mansen Muijat Mansen Muijat

Moro!

Käytiin testaamassa tuossa eräänä kauniina kesäpäivänä (satoi vettä niinku esterin *:stä ) Franklyn uutta menua. Maisteltiin uusia annoksia nyt À la carte -menun lisäksi myös terassimenulta, vaikka ei terassille päästykään istuskelemaan. Kaikille vaan tiedoksi, että terassimenultakin siis pystyy tilaamaan myös...

Leijapoika

PilviCloud Pilvi Daily

Khaleid Hosseini oli minulle aiemmin tuttu Tuhat loistavaa aurinkoa-romaanista, joka jäi mieleen hyvänä kirjana. Siksi halusinkin lukea Leijapojan kun se sattui silmiini kirjastossa.

Luen yleensä ennen nukahtamista, se on yleensä ainoa keino saada unta ja rauhoittua erilaisten ruutujen katsomisen jälkeen. Monena iltana kirjaa luettuani olen...

73. Leena Krohn: Tainaron

Nica Klassikko viikossa

Tahdon tulla ja mennä, tahdon tehdä jotain näillä käsillä, jotka näen edessäni pöydällä niin kalpeina ja neuvottomina, tahdon keskustella tärkeistä kysymyksistä ja syödä ja kilistellä maljoja.