Miniloma Mallorcalla

Heippa,

Palasin tänä yönä kotiin aurinkoiselta Mallorcalta. Olin odottanut matkaa paljon, koska viimeisestä lomasta oli aikaa ja odotin myös, että pääsen mieheni kanssa viettämään aikaa yhdessä. Lähdimme aikaisin aamulla perjantaina ja palasimme tänä yönä. Lyhyt, mutta sitäkin ihanampi loma takana.

Aluksi meidän oli tarkoitus yöpyä Palman lähettyvillä, mutta päädyimmekin Can Pastillaan, mistä on noin 10km Palmaan. Halusimme olla rannan lähettyvillä. Paikka oli oikein passeli ja yövyimme vähän rauhallisemalla alueella.

Ensimmäisenä päivänä olimme kellon ajasta aivan sekaisin (Espanjassa on tunti jäljessä) ja menimme hotelliin liian aikaisin toivoen, että saisimme jo kirjautua sisään. No asia selvisi, kun huomasimme, että puhelimen kello ei ollut automaattisesti vaihtanut aikaa. Kulutimme aikaa syöden hyvän lounaan. Kirjauduttuamme hotelliin ymmärsimme pian, ettemme  uskalla mennä hotellin vanhaan hissiin, se ei näyttänyt luotettavalta, joten kävelimme joka kerta neljä kerrosta rappusia ylös. Hyvä treeni! Parin tunnin ajan rentouduimme rannalla ja illalla söimme herkullisen ruuan.

Toisena päivänä vuokrasimme pyörät. Maksoi vain 7 € päivä. Pyöräilimme Palmaan ja siitä eteenpäin. Nautimme maisemista, ne olivat mielettömät. Siellä meni pyöräkaista rantaa pitkin ja samalla polkiessa oli kiva katsella vaihtuvaa maisemaa<3 yhteensä 30 km tuli pyöräiltyä sen päivän aikana. Loppupäivä relattiin, ansaitusti.

Kolmantena päivänä aloitimme päivän tunnin suppailulla. Merivesi oli niin turkoosia ja kirkasta. Tämä päivä oli aika rento, nautimme auringosta, jätskeistä, hyvästä ruuasta ja uskalsimme jopa uimaan. Illalla kävimme taksilla Palmassa kävelemässä. Shoppailtiin ja ostettiin hattaraa vain huomataksemme, että se suli aika nopeasti ilta- auringossa.

Viimeisenä päivänä oli kotiin lähtö. Ehdimme kuitenkin olla rannalla, vuokrata sähkömopon ja ajella sillä. Löysin ihanan laukun, mistä olen haaveillut. Lentokoneessa kotimatkalla oli kyllä kaksi niin onnellisen ja tyytyväisen oloista matkalaista.

kulttuuri matkat
Kommentit (2)
  1. Oi, kuulostaa ihanalta!!<3 Kyllä jo pieni irtiotto, paikanvaihdos, muutos rutiineihin tekee välillä hyvä. Me olimme viikonloppuna vain parinsadan metrin päässä Tampereella hotellissa yhden yön poikaystäväni kanssa. Jo se miniloma antoi tosi paljon! 🙂
    Kivoja kesäpäiviä ja kiitos postauksesta!
    Ida

1. Kiitos kommentista!<3 olen samaa mieltä sun kanssa! Juuri teidän tapainen minireissukin kummasti piristää arjen keskellä 🙂 Kiitos paljon ja samoin sinulle hyvää kesää <3

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.