Lepoviikko

Tällä viikolla mulla on ensimmäinen vapaaehtoinen lepoviikko salitreenauksesta. Niitä ei niin vapaaehtoisia treenitaukojahan mahtui sairastelun vuoksi syksyyn muutama. Mutta tällä kertaa käsky kävi valmentajan suunnalta. Valittelin viime viikolla väsymystä ja valmentaja kysyi, olenko pitänyt lepoviikkoa. Kysyin, mikä se on. Kuulemma noin puolessa välissä treeniohjelmaa olisi hyvä pitää lepo- tai kevennetty viikko. Mun nykyinen treeniohjelma  on tehty kymmeneksi viikoksi ja sitä on jäljellä puolitoista viikkoa. Ihan en puolessa välissä muistanut siis lepoviikosta nauttia, mutta vielä ehtii.

Kyllä tämä kieltämättä tarpeeseen tulikin. Viime viikolla painoi sekä askel että silmäluomet. Ja koko salihomma tympi muutenkin. Loppuviikko onneksi tarjoili jo helpotusta, sillä sain seuraa salille. Silloin jaksaa treenata, vaikka vähän väsyttäisikin.

Tällä viikolla suunnitelmana on käydä kuntosalilla kaksi kertaa: kerran yläkroppaa ja kerran alakroppaa. Kevennän saliohjelmaa niin, että teen jokaista liikettä vain 1-2 sarjaa. Muutoin keskityn kehonhuoltoon. Kenties kokeilen kehonhuoltoon tarkoitettuja rullia ja ainakin venyttelen. Saatanpa jopa tehdä muutaman joogaliikkeen.

Lisäksi suunnitelmana on syödä: hyvin ja hartaasti. Näillä eväillä eteenpäin.

Lisää kulinaristin kisadieetistä Instagramissa @goodmoodfoodfitness

hyvinvointi hyva-olo terveys liikunta
Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *