100+100+100

Hey girl

100 vatsalihasta, 100 kyykkyä, 100 punnerrusta. Joka päivä. Kuukauden ajan.

Tällainen oli viimeisin päähän pistoni. Teen tällä hetkellä joogaa lähes päivittäin, kahvakuulaa säännöllisen epäsäännöllisesti, pari lyhyttä juoksulenkkiä viikossa ja kerran viikossa aerial joogaa.

Mutta tuntuu että kaikki polkee paikoillaan. Niinpä mieleeni tuli idea että mitäs jos tekisi jotain erilaista vaihtelun vuoksi. Haastaisi itseään vähän.

No mitä sitten tapahtui?

Ensinnäkin punnerruksethan tein aluksi täysin kevennettynä versiona, sekä huomasin että käsivoimani joiden kuvittelin olevan ihan ok, eivät sitä ole. Vatsalihaksia ja kyykkyjä sen sijaan oli alusta alkaen melko vaivatonta tehdä. Yllätyin myös siitä miten helposti tästä tuli osa päivittäistä rutiinia. Nämä ehtii tehdä aamullakin ihan hyvin.

Viimeisellä viikolla olen huomannut joogatessa että se sujui jotenkin keveämmin. Sekä vatsalihakset tuntuvat vahvemmilta. Takapuoli hieman pyöreämmältä, ja reidet ovat kaventuneet.

Sitä miten järkevää tämä oli en tiedä :), mutta itsestä vaan tuntui hauskalta ottaa vähän jotain extrahaastetta tähän alkukevääseen. Mulla parhaiten liikkumiseen motivoi erilaiset haasteet ja uudet lajikokeilut omien peruslajien rinnalle.

 

Kommentoi