7 pv:n liikuntapäiväkirja

malminkartano13.jpg

Tällä viikolla seurasin sykettäni ja kulutusta treeneissä. En juuri sellaista tee, mutta nyt tuntui siltä, että olisi mukava tietää minkä verran kuluttaa. Kuljin koko viikon urheilukellon ja sykevyön kanssa. Minulla ei oikeastaan ollut käsistystä minkä verran salitreenissä kuluttaa, joten oli mielenkiintoista seurata ja pitää liikuntapäiväkirjaa. Haluan jakaa liikuntapäiväkirjan myös blogissa.

 

Maanantai

Rento palauttava kävelylenkki illalla, 60 minuuttia, 400 kcal

 

Tiistai

Salitreeni illalla, työntävät (yläkeho), 50 minuuttia, 320 kcal

 

Keskiviikko

Juoksulenkki aamulla, 20 minuuttia, 270 kcal

Salitreeni illalla, jalat, 70 minuuttia, 420 kcal

malminkartano3.jpg

malminkartano7.jpg

Torstai

Juoksulenkki illalla, 30 minuuttia, 290 kcal

 

Perjantai

Porrastreeni iltapäivällä, 45 minuuttia, 420 kcal

Salitreeni illalla, vetävät (yläkeho), 60 minuuttia, 320 kcal

 

Lauantai

Juoksulenkki aamulla, 45 minuuttia, 480 kcal

 

Sunnuntai

Salitreeni aamulla, työntävät+vatsat, 75 minuuttia, 400 kcal

Kävelylenkki iltapäivällä, 60 minuuttia, 400 kcal

malminkartano9.jpg

 

malminkartano.jpg

Tälläinen oli minun viikkoni treenien osalta. Alkuviikko oli hieman hankala ja mikään ei olisi huvittanut. Tiistaina istuin puoli tuntia autossa kuntosalin parkkipaikalla ja odotin, että joku voima saa minut nousemaan autosta. Aloitin tällä viikolla myös valkoisen sokerin välttämisen, joka varmasti vaikutti mielialaan alkuviikosta. Mieleni vain huusi suklaata. Loppuviikko oli jo helpompi ja treenit sujuivat ilman motivaatio-ongelmia kuten alkuviikosta!

Millainen oli sinun viikkosi? Kommentoi ihmeessä, jos heräsi ajatuksia tai haluat tälläisiä postauksia jatkossa!

-Iida

Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *