The Good Morning

Iidan matkassa

Hyvän aamuun kuuluu banaanipannarit! Ne voi paistaa pannulla tai vohveliraudalla. Usein itselläni ei ole aikaa ottaa vohvelirautaa esiin arkena, mutta viikonloppuna kyllä ja erityisesti, jos näitä tekee isomman annoksen! Kokemuksestani maistuu isoille ja pienille syöjille.

Banaanipannarit kuuluvat kyllä aamupala valikoimaani puuron ja smoothien ohella. Tosi mielelläni syön makean aamupalan ja tuoreilla marjoilla, joihin on nyt vielä mahdollisuus. Ja parasta aamuissa on vaan istua ja syödä rauhassa aamupalaa sekä siemailla kahvia. Aamupala on mulle melko tärkeä ja kyllä herään sen verran aikasemmin, että ehdin syödä kiireetä. Meikkaamisen hoidan sitten kiireessä ja sujautan hiukset ponnarille.

Banaanipannarit

1 annos/2 vohvelia

 

1 kypsä banaani

2 valkuaista

n. 3/4 dl kaurahiutaleita

halutessa vaniljajauhetta, kanelia, kardemummaa yms.

 

paistamiseen kookosöljyä/voita

 

Jos omistat blenderin tai sauvasekoittimen, sekoita kaikki aineet tasaiseksi taikinaksi. Voit myös muussata banaanin haarukalla ja sekoittaa aineet toisiinsa vispilällä ilman mitään laitteita. Tällöin on ehkä parempi käyttää kaurajauhoja hiutaleiden sijaan. Sivele kuumaan pannuun tai vohvelirautaan kookosöljyä jaa kaada taikinaa ohuesti. Paista hiljalleen, jotta pannari ei pala ja saat sen siististi käännettyä. Nauti hunajan ja marjojen kanssa.

Vegaanisen ohjeen löytää täältä!

Banana pancakes (one portion): 1 ripe banana, 2 egg whites, 3/4 deciliter of oats and cinnamon or vanilla (not necessary). Mix them all together in a blender. Fry the pancakes in a pan with coconut oil or butter. Enjoy with your favorite fillings!

Kommentoi