Miltä näyttää treenin jälkeen?

Iidan matkassa

Tältä näyttää tekokkaan ja räjäyttävän nopean treenin jälkeen! Hikeä valuu sata kertaa enemmän kuin normaalisti, tukkakin on ihan märkä ja syke nousee mukaviin lukemiin, myös paita sopii aika hyvin naaman väriin! Nopeat kehonpainoilla tehtävät kiertoharjoittelutreenit on niin tehokkaita ja polttavat rasvaa tosi hyvin. Monesti en vaan jaksa edes ajatella tekeväni mitään HIIT-treeniä, jo pelkkä ajatus tappaa. Ennemmin menen tunnin juoksulenkille, jossa syke pysyy melko tasaisena koko ajan, kun valitsen 10-20 minuutissa tehtävän treenin, jossa syke vaihtelee ja nousee melko korkeaksi hetkittäin, jolloin olo on kamala ja treeniä on vaikea jatkaa. Tosin tehdessä kehittyy ja kunto kohenee.

Viime aikoina olen tehnyt Tikisen kanavalta pongattua Plyotreeniä, jonka alotin sillä, että sain hikiseen kaksi kierrosta tehtyä minimi toistomäärillä. Ja yksin tehdessä aika helposti luovuttaa heti, kun pitäisi jatkaa. Mutta tarvii kauheaa tahtoa, että jatkaa ja poistuu siltä mukavuus alueelta. Nyt viimein olen saanut tehtyä tätä treeniä ihan kunnialla läpi ja voin nyt alkaa tiivistää ajasta.

Suosittelen kattomaan ja kokeilemaan!

-Iida

This is how do I look after HIIT training.  I'm so sweaty, my hair is wet, heart rate is super high and I do match with my shirt. I hate HIIT training so much. My heart rate is so hight and I feel so bad that I just want to stop. HIIT is really short and intensiv workout and takes only 10-20 minutes time. But I prefer to go for a walk or run for an hour than do any HIIT exercise. But it burns fat so much more in so short time. I realized that I don't develop if I'm always doing as I'm used to do. So I have started to challange myself. I have done this workout from TIKIS video several times. Started to like it now when I noticed that I can do all three rounds!

Kommentoi