Tallinnassa, toinen päivä

Olimme laittaneet herätyksen klo 08.00 soimaan. Menimme hotellin alakertaan aamupalalle.Tarkoituksenamme oli mennä bussilla noin kahdeksan kilometrin päähän ostoskeskukseen (Rocca Al Mare) muutamaksi tunniksi. Sinnehän myös menimme. Siinähän sitten istun perillä betonipyörylän päällä 🙂

Tein loistavia ostoksia lempikaupoistani <3. Tämä oli hyvä aika tulla ostosmatkailu Tallinnaan, joka puolella on alennusmyynnit. Yhtäkään vaatetta en ostanut täydellä hinnalla. Useimmat -50% alennuksella. Se pistää jo hymyilemään!

Laitan tähän joitakin ostoksiani. Aloitan Levis-kaupasta, jatkuen Tom Tayloriin jne.

Välillä istuskelimme baarissa. Ostin kaupasta ananas-suklaita ja banaanijäätelön. Oli kuuma päivä.Ostoskeskuksessa oli myös ihana ruususeinä, jota ihailin ja nuuhkin <3

Hotelliin tullessa päätimme vielä matkalla poiketa torilla eli muutama kilometri hotelliin päin. Siellä oli kirpputoreja ym.

Hotellille päästyä olikin jo nälkä. Lähdimme kävelemään kohti vanhaa kaupunkia. Löysimme meitä miellyttävän paikan ja tällä kertaa halusin pitsan, mies hampurilaisaterian. Noin hyvää pitsaa en ole ihan heti syönytkään. Vei kielen mennessään.

Tässä on kuvia matkan varrelta.

Satamassa kävin vielä päivän päätteeksi kuvaamassa auringonlaskun. Niin kaunista.
Sitten nukkumaan.

Kommentit (2)
  1. Tallinna on aina kiva. Löysin blogiisi näin aamuvarhaisella, kun kaikkea katselin täällä koneella. Onpa mielenkiintoinen blogi ja alan tätä seurata.
    Olen jo eläkemummeli, mutta seuraan aikaani ja vierailen katsomassa kiintoisia juttuja.

Olen yöpynyt jonkun kerran jo kauan sitten Tallinnassa. Nyt haluaisin taas sinne, mutta tämä korona-aika on vähän vähentänyt intoani.

Jään seuraamaan postauksiasi ja saatan kommentoida silloin tällöin.
    Sinulla on hyviä kuvia ja hauskaa tekstiä!

1. Hei, ja kiitos ihanasta kommentista <3
      Minäkin olen jo vanhemmasta päästä, lapset kaikki jo omillaan, kuka töissä, kuka opiskelemassa. Eläkkeellä en vielä ole, mutta sekin tulee aikanaan.
      Tallinna on ihana kaupunki. En ole siellä ollut ainakaan 10 vuoteen. Nyt kun Kreetan matkamme peruuntui, niin menimmekin sinne. Kaikki turistit siellä olivatkin meitä suomalaisia 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.