30ndFAB: Valmistautuminen Dukanin dieettiin. Täältä tullaan Jennifer Lopez!

ravut.jpg

Rasvaton raejuusto, maitorahka, kanafilee sekä lohipala. Nämä ruuat valitsin huomisen Dukanin dieetin ensimmäisen proteeini-päivän ruuiksi tästä sadan Dukanin hyväksymän ruuan listasta, josta postasin perjantaina.

Dukan ja liikunta? Dukanin dieetin kahdessa ensimmäisessä päivässä suositellaan päivittäiseksi liikuntamääräksi 20min kävelyä. Koska liikun noin neljä kertaa viikossa 1-1,5h kerralla, aion huomisen proteiinipäivän jälkeen siirtyä vaiheeseen kaksi, eli painonpudotusvaiheeseen. Nuo hiilarimäärät kuulostaa painonpudotusvaiheessakin todella alhaisilta ( ei hedelmiä ja marjoja), joten luulen, että liikuntamääräni tuo tuohon painonpudotusvaiheeseen ”hyökkäys-efektin”, enkä pidä proteeinipäivää kuin sen yhden. Vaihtoehtona oli siis hyökkäysvaiheessa 1-10. Nyt syön pelkkiä protsku-ruokia joka toinen päivä.

Viikonloppuna tankkasin dieettiä varten kamujen ja miehen kanssa rapujuhlien merkeissä (kuva yllä). Oli mahtia, mutta mahtia on myös siirtyä arkirutiineihin.Todellisuudessa jätin viime viikolla jo ruokavaliosta turhia hiilihydraatteja, jotta hiilarivaje ei tuntuisi alkupäivinä niin pahalta.Raportoin Dukanin etenemisestä kerran pari viikossa, ja muuten bloggailen julkuista yhä vaan normaalisti.

Energistä viikkoa kaikille 😉

Edellinen aiheeseen liittyvä postaus: Starojen suosima Dukan.

Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *