Hyvä asiakaspalvelu. Like.

arabia-oma.jpg

Sain muutama kymmenen minuuttia sitten puhelun Finnish Design Shopista. Vakaalla harkinnalla viimein  (juuri kun se tänään poistuu valikoimista) tilaamani astiaston eräs suht suurelle käytölle tuleva osa olikin loppu (siis kaksitoista kappaletta tätä yhtä osaa). Voi jehna. Kerroin, että olen tilannut muut tarvittavat osat toisaalta, ja voi harmistus sentään, jos tätä yhtä ei tule.

Herra kertoi tekevänsä kaiken voitavansa, ja palaavansa minulle pikaisesti.

Meni kymmenen minuuttia, herra soitti ja kertoi, että metsästyksen tuloksena puuttuvat lampaat saataisiin kuin saataisiinkin hankituksi muualta tilaukseeni. Olin iloinen niin monesta syystä.

  • Saan viimein melkoisen täydellisen sarjan käyttöastioita
  • Sain kertakaikkisen loistavaa asiakaspalvelua: pikainen yhteydenotto ongelmatilanteessa, rehellinen selvitys siitä missä mennään ja vaihtoehdot, miten asia voitaisiin ratkaista.
  • Asiaan palattiin nopeammin kuin olisin osannut odottaakaan

 

Olen entistäkin uskollisempi asiakas.

 

Pee Äs. Siellä on ale kans.

Kommentit (7)
  1. Me tilattiin ystävälle lahjakortti Finnish Design Shopista ja mieshenkilö tuolta palveli ystävääni supersuperhyvin. Hyvä asiakaspalvelu = thumbs up big time!

  2. fds on aivan ihana. sain sieltä tilattua Hayn Loop sängyn vaikkei se ole edes heidän tuotevalikoimassaan! siis aivan ihanaa asiakaspalvelua ja nopea toimitus.

    ps. oletko töissä möblerin yläkerrassa A:n kanssa samassa ikkunassa 🙂 oisin voinu veikata nähneeni sut siellä kun oltiin kotimatkalla hkin lomareissulta. Mukavaa lomaa, ihana blogi!

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *