Vuosikatsaus: 2013

Vuoden 2013 lähestyessä loppuaan, on aika tehdä taas summaus menneestä vuodesta. Tämä vuosi oli kyllä kaiken ihanan ja onnen aikaa. Mukaan mahtui valitettavasti myös iso menetys ja hautajaiset, mutta myös paljon hyvää. Kelataanpas koko vuosi pikakeluksella läpi:

Tammikuun 16. 2013 047.JPG

Siskoni Baby showerit, heidän poikansa syntymä ja ristiäiset. Samalla sain kolmannen kummilapseni, ja Gabriel sai ensimmäisen serkkunsa. Voi, miten hauskaa näillä pojilla tuleekaan vielä olemaan yhdessä!

IMG_6312.JPG

IMG_6507 – kopio.JPG

IMG_7115.JPG

IMG_7662-001.JPG

Gabriel kasvoi hurjasti ja oppi aivan mielettömästi uutta. Tämän vuoden aikana hän kasvoi ihanaksi pikku- pojaksi, joka luopui tutista, siirtyi isojen poikien sänkyyn, oppi puhumaan ja kävi ensimmäistä kertaa Lintsin laitteissa.

2-vuotissynttärit kruunasi upea, aurinkoinen ja helteinen sää, kaikki ystävät ja sukulaiset, sekä mieletön traktorikakku. (Kakun toteutti bloggari, Marsispossu. Lämpimät suosittelumme!)

IMG_7737.JPG

AdidasHeimo10_2013_06_10_028.jpg

Kuva: Adidas/ Pasi Salminen

Sain kunnian osallistua Adidaksen ensimmäiseen juoksukouluu, adidasheimoon. Treenasimme koko kesän huipputyyppien kanssa ja juoksimme elokuun yössä, Helsingin Midnight runin. Oma aikani kympille parani huikeat 6 minuuttia.

IMG_7899.JPG

IMG_6965.JPG

20130828_195109.JPG

Cooperin juoksin kaksi kertaa. Ensimmäisellä kertaa juoksin 2430m ja toisella kertaa 2550m, jotka ovat molemmat oikein hyviä tuloksia 31-vuotiaalle naiselle. Testien välillä oli kaksi kuukautta; ensimmäinen oli juuri adidasheimon alussa (kesäkuussa) ja pari kuukautta treenattuani juoksuvalmentajamme ohjeiden mukaisesti, paransin tulostani ihan selvästi. Elämän pieniä, mutta merkittäviä iloja.

IMG_20131007_174346.jpg

Mahtavia blogiyhteistöitä sain toteuttaa Kauppakeskus Kampin, Organic storen, Ideakorun, Cubuksen ja Gyylin Susannen kanssa. Tarjouksia tuli toki muualtakin, mutta nämä sopivat mielestäni blogiin, aivan yrittämättä.

-Vai oletteko eri mieltä?

20131011_112952.JPG

20131201_112050.JPG

20131223_115851.JPG

IMG_20131019_130512.jpg

20131027_114851.JPG

IMG_20131027_110721.jpg

20131102_134442.JPG

20130908_125409.JPG

Asukuvia tuli napsittua enemmän kuin koskaan. Eniten varmasti sen ansiosta, että panostin uuteen kameraan. Samsung Galaxy kamera, Android -käyttöjärjestelmällä, mahdollisti myös Instagramiin liittymisen, josta tuli nopeasti blogin oheistuote. Jos et vielä seuraa minua, niin klikkaa oikealta sivupalkista linkki auki ja pysyt mukana menossa vieläkin varmemmin.

(Ma-material löytyy myös Facebookista ja ryhmään mahtuu vielä mainiosti uusia tykkäjiä! Tervetuloa!)

IMG_20130907_113540.jpg

20131203_215514.JPG

20131222_110941.JPG

….Ja sitten päästäänkin sujuvasti siihen koko vuoden kruunanneeseen tapahtumaan, joka oli tietenkin aattoaamuna minut täysin yllättänyt kosinta! Kukapa olisi uskonut, miten onnelliseksi voi yksi polvistuminen ja kysymys saada tyttösen!?

(Vastaus: Erittäin onnelliseksi!)

20131224_225653.JPG

Näihin kuviin päätän 2013 vuoden postaukset ja kiitän sinua, ihana lukijani. Kiitos, kun seuraat ja luet juttujani, kommentoit tai et. Olette kaikki kiitoksenne ansainneet, sillä ilman teitä, ei tämä tuntuisi lainkaan näin tärkeältä ja mielekkäältä minulle. Kirjoittajalle.

Paljon pusuja ja ennen kaikkea:

Onnellista Uutta vuotta 2014, juuri sinulle! Toivottavasti tapaamme vielä seuraavanakin vuonna!

Translation: Whole year 2013 in pictures. Thanks for all of you who visited my blog. I want to wish you all Happy New Year’s eve and 2014. May it be as good to you as this year was for me! Hope to see you here again!

Kommentit (13)
  1. Meinaatko jatkaa juoksentelua tänä vuonna? Lähtisitkö Tukholmaan http://www.lily.fi/blogit/fitness-fuhrer/uusi-naisten-puolimaraton-tukholmassa 😉

1. Oi joi oi, miten kutkuttava idea!!!

2. Ei sinullakaan ole päässyt tylsyys iskemään vuoden varrella!
    Ja mikä ihana päätös vuodelle. <3

Kohti uusia haasteita!

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *