Terveisiä Losista!

Hellurei ja terveisiä Los Angelesista! Apua miten monta asiaa voi muutamaan päivään mahtua! Ensinnäkin, jeeeee Leijonat jeeeee, mieletön homma! 8 vuotta sitten reissasin MM-kisojen aikana Ausseihin ja kattelin finaalia ja kultajuhlia sieltä. Tällä kertaa lensin Amerikkaan heikon Wifin kanssa Whatsappilla kaverin ja siskojen päivityksiä lukien ja sitten netti pätkäisi kokonaan jossain Kanadan yllä. Ehdin jo nukahtaa Danten kainaloon herätäkseni kapteenin juhlakuulutukseen! Olipa aikamoista.

Saavuttiin tosiaan toissailtana Losiin (täällä on nyt tiistai-aamu, todella aikainen aamu mind you :D) klo 18 jälkeen ja kävimme keräämässä tuosta vuokra-automme ja suuntaismme kohti AirBNBtä. Koska peli-ilo valvotti, oltiin vanhemmat aika väsyneitä kämpille päästyämme. Dante onneksi nukkui noin viisi tuntia lennosta. Herätin hänet pari tuntia ennen laskeutumista, jotta saisi hieman täältä yörytmistä kiinni. ”Hieman” saikin, nimittäin käytyämme nukkumaan joskus 21 aikaan, heräsi tyyppi täynnä energiaa 4 aamulla. No, mikäs siinä. Makoilimme rennosti ja nousimme 4.40. Aamupalapuuron naamariin pojalle ja metsästämään aukiolevia aamupalapaikkoja. Päädyimme tasan 6 aamulla Urth Caféhen aamupalalle, ja voi vitsi miten paras aamupala ikinä! Oli ihan hassua mennä ruuhkasta tunnetussa Losissa aamulla autolla, varsinkin kun oli Memorial Day eli vapaa, niin, että ei tuntunut olevan auton autoa. Olimme jo 7.30 Santa Monicassa, jossa vietimmekin suurimman osan päivästä. Kaikki oli ensin kiinni, joten kiertelimme rannalla ja Santa Monica Pierillä ja nautimme vaan rennon kiireettömästä päivästä. On jotenkin ihan outoa herätä 4, kun jo 10 aamulla tuntuu, että olisi ollut koko päivän liikkeellä. Dante nukkui yhet päikkärit autossa ja sitten koko perhe tipahdettiin iltapäivällä parin tunnin päikyille. Aikaeroväsymyksen todella tuntee noissa iltapäivän päikyissä, kun ne on Suomen aikaa illalla, mutta saatiin itsemme vielä kerättyä liikkeelle. Uni tuli kuitenkin jo 21 ihan jäätävän rajusti päälle, mutta oli sekin jo hyvä suoritus 😀 Nyt poitsu heräsi taas 4.30 aikaan ja näin klo 6 tässä istuskelen aamuteen kanssa kirjoittamassa postausta, kun pojat leikkii. Aamiainen on jo syöty ja päivän suunnitelmat tehty. Ihan hauskaa tällainen aikainen herääminen kun saa valoisasta ajasta kaiken irti auringon noustessa joskus 6 ja laskiessa 20 aikaan. Ehkä tässä vielä parin päivän aikana saadaan venytettyä toi poitsun herääminen sinne 5 paremmalle puolelle. Toisaalta, Urth aukeaa jo 6 joka päivä ja aamupala siellä oli niin fantastinen, että ei haittaisi lähteä tästä kämpiltä vaikka joka aamu tähän aikaan 😀

Mä yritän päivitellä tota mun Instagramia täällä ollessani hieman aktiivisemmin kun tuntuu, että postaaminen on vähän hassuun aikaan aikaeron takia. Mä jouduin vielä tekee pieniä päivityksiä koneeseen kun just sopivasti ennen reissua mun kuvankäsittelyohjelma ilmoitti, ettei toimi enää tämän vanhan Macbookin käyttöliittymäni kanssa. Mä oon tosi laiska päivittämään mitään käyttöliittymiä, kun tuntuu usein, että uusissa on aina jotain bugeja ja ne hidastelee yms. Niinpä kävin eilen poimimassa ulkoisen kovalevyn kaupasta, varmuuskopioin mun koko koneen ja nyt päivitän vihdoin Mojaveen, jonka jälkeen toivottavasti pääsen kuvakirjastoihinikin fiksummin käsiksi.

Mitäs sinne kuuluu? Joko kultajuhlista on toivuttu? 🙂

Kommentit (1)
  1. Voi ei, toi on varmaan ihan mahtava ja ikimuistoinen reissu!!:) Losi on ehdottomasti mulla ja poikaystävälläni haaveissa, vaikka seuraava Usan kohde taitaakin olla NYC.
    Toivottavasti teillä on superonnistunut reissu niin kuin varmaan onkin, ja ota paljon kuvia! 😉
    Ida

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.