Vinkki parempiin uniin

Vaikea saada unta? Heräilet paljon? Vietät yöllä tunnin tai pari selaillen instaa ja yrittäen välillä saada unen päästä kiinni? Lasket tunteja kellon soittoon ja ahdistut valmiiksi kun tiedät, että työpäivä menee taas väsymyksen kourissa? Tuttua kenties?

Kokeileppa iltapalaksi vihersmoothieta.

Olen reilun kuukauden juonut iltapalaksi vihersmoothien ja mun unet on ainakin parantuneet ihan huikeasti. Yövalvomisia ei juurikaan enää ole ja olen nukkunut useimmat yöt todella sikeästi. Yleensä herään pienimpäänkin rapsahdukseen.

Mun smoothieen tulee kurkkua, lehtikaalia, varsiselleriä, pakastepinaattia, banaania, omenaa, avocadoa ja inkivääriä. Sitten vielä sopivasti vettä ja vähän kauramaitoa. Kunnollinen sekotus blenderissä ja avot! Tästä määrästä tulee mulle kaksi lasia ja miehelle yksi.

Väitän myös, että ihoni on tänä aikana parantunut. Mulla ei siis koskaan ole varsinaista iho-ongelmaa ollut mutta jo pidemmän aikaa on naama tuntunut jotenkin normaalia väsähtäneemmältä ja kuivalta. Ja siltä, että meikkien laiton jälkeenkin on ollut jotenkin huono fiilis naaman suhteen.

Pari päivää sitten oikeen hätkähdin, että jes mä näytän pitkästä aikaa hyvältä 😀

Eihän toi sotku toki miltään herkulta näytä, mutta anna ainakin mahdollisuus! Maistuu jopa hyvältä, kun siihen on vähän tottunut.

Kerro ihmeessä, jos meni testiin!

Ainekset

Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *