Circuit Workout for Upper Body!

Viime viikon tiistaina olin jo luovuttanut treenaamisen osalta, kun kämppikseni suostutteli minut treenaamaan. Hänellä oli todella tehokas kotitreeni. Olin koko päivän häärännyt Sloggin kuvauksissa ja tämän treenin jälkeen romahdin olohuoneen lattialle hyväksi toviksi. Naurusta ei meinannut tulla loppua, kun siirryimme paikasta toiseen treenin jälkeen lähinnä näin:

 

 

No, nyt kuitenkin siihen treeniin. Tarvitset sekuntikellon tai jonkun ajanottovälineen. Sarjoja tehdään aina 7 minuuttia kerrallaan. Yhteensä treenin pituus on 28 minuuttia. Voit itse valita, millä temmolla harjoitukset teet. Meillä oli todella kova tempo. Tähän ei välttämättä tarvitse käsipainoja vaan voit käyttää 1,5 l vesipulloja (niitä tarvitsee vain yhdessä liikkeessä).

 

Ensimmäisessä 7 minuutissa toistetaan seuraavia liikkeitä:

    1. 10 perusliikettä

 

    1. 15 punnerrusta

 

    1. 20 ojentajadippiä

 

    1. 30 sekuntia lankutusta

Tee tätä uudestaan ja uudestaan, niin kauan että 7 minuuttia on täynnä. 

 

Seuraavat 7 minuuttia:

    1. 24 pystypunnerrusta käsipainoilla

 

    1. 50 vuorikiipeilijää (25/jalka)

 

    1. 24 punnerruslankkua (12/ käsi)

 

    1. 12 Haarapunnerrusta(hypyllä)

Kuten ensimmäisessäkin, toista näitä liikkeitä kunnes 7 minuuttia on täynnä. Ei lepotaukoja!

 

Kun olet tehnyt kummatkin sarjat, aloitat alusta tekemään ensimmäisiä liikkeitä taas 7 minuutin ajan ja lopuksi toisia liikkeitä vielä 7 minuuttia. Kun teet täysillä koko treenin, voin luvata että tämä vie hyvin mehut!

 

This is easy circuit workout that you can do at home. It will take alltogether 28 minutes. First repeat these exercises for 7 minutes.

    1. 10 Burpees

 

    1. 15 Pushups

 

    1. 20 Tricep dips

 

    1. 30 sec. plank

Then repeat these for 7 minutes:

    1. 24 Shoulder press with dumbbells

 

    1. 50 Mountain climbers (25 / side)

 

    1. 24 Pushup planks (12 / side)

 

    1. 12 split push ups (with a jump)

Then do the whole thing again. Have a great workout!

Kommentit

Rena (Ei varmistettu)

Thank you! After I visited nearly daily the gym during 10 years I prefer it now to do my exercises at home :)

xx from Bavaria/Germany, Rena

www.dressedwithsoul.blogspot.de

Elisa (Ei varmistettu)

Same here! It's so nice when the workout doesn't take too much time and you can go to your own shower after it ;)

Emski (Ei varmistettu)

Tää on niin kiva, kun laitat näitä treenejä aina tänne :) Oon monesti tehnyt niitä!

http://iwilldoitemski.blogspot.fi/

Elisa (Ei varmistettu)

Kiva kuulla! Niitä on jatkossakin varmasti tulossa lisää :)

Lorene (Ei varmistettu)

Your posting is aboteuslly on the point!

Heidi (Ei varmistettu)

Jee, kiitos hurjasti! Tämä tuli juuri oikeaan aikaan ja menee heti viikonloppuna kokeiluun. Mukavaa ja tehokasta vaihtelua punttitreenille.

Elisa (Ei varmistettu)

Jeii, mahtavaa! Toivottavasti tulee hyvä treeni :)

Reettahh (Ei varmistettu)

Kuulostaa varsin tehotreeniltä! Kiitti! Pakko testata joku päivä! Miten muuten itse teet noita Burppee-liikkeitä? On variaatioita, joissa hypätään ainoastaan lankkuun ja pompataan takaisin ylös. Jotkut taas punnertavat ala-asennossa ja ponnstavat sen jälkeen vasta pystyasentoon ja vielä kolmas lisämauste tuntuu olevan se, että kun ollaan punnerrettu ja pompattu pystyyn, niin hypätään kerran kohti kattoa ja siitä taas aloitetaan liike alusta. Varsin raskas liike on kyseessä joka tapauksessa! Itse jaksan tehdä puhtaasti ehkä vain 10 Burppeeta :D

Kommentoi