3 x raikas ja helppo jälkiruoka/välipala

Toimitus

Kuten tiedämme, lilyläiset ovat mestarikokkeja. Kokosimme keskiviikon (ja vatsan) iloksi lilyläisten blogeista kolme reseptiä, jotka ovat herkullisia, helppoja ja nopeita valmistaa ja sopivat sekä jälkiruuaksi että välipalaksi. Hanki ainekset ja nauti!


1. Jäädytetty sitruunajogurtti

Sara K:n jogurttiin tarvitset:

turkkilaista jogurttia, sitruunamehua, sitruunankuorta, hunajaa, jauhettua vaniljaa ja suolaa.

 

2. Avokadosmoothie

Ripaus raakaa -blogin TiiaJ jakaa avokadosmoothien ohjeen. Tarvitset:

avokadon, päärynän, banaanin,  maustamatonta soija- tai luonnonjogurttia, vettä, aitovaniljajauhetta, mintunlehtiä, limen mehua (ja raakakaakaojauhetta).

 

3. Marjainen manteliherkku

Uusia tuulia -blogin Tuulia on koukussa smoothieen. Tämä herkku on jotain smoothien ja puuron välistä. Hanki herkkua varten:

kuorettomia manteleita, marjoja, kasvipohjaista maitoa, acai-jauhetta, neitsytkookosöljyä, hunajaa, vaniljauutetta.

 

Hyvää ruokahalua!
 

Kuvat blogeista Sara K, Ripaus raakaa ja Uusia tuulia

 

Kommentit

SARI H.
KOLIBRI

Mielenkiintoisia ja erikoisia herkkuja.

Lounastelia

Mikä on tuon ekan kuvan kukka? Sain joskus sellaisen ja se kesti kauniina vaikka kuinka kauan. En ole löytänyt mistään kukan nimeä enkä ole nähnyt niitä kukkakaupoissakaan (tosin aika harvoin niissä tulee shoppailtua).

Toimitus
Toimitus

Jaa-a, jutun Sara, jonka blogista tuo ohje on, varmaan osaisi sanoa.

Kommentoi