Cher yllättää Marc Jacobsin mainoskasvona

Toimitus

Kun laulaja Cher asteli toukokuun alussa juhlitun Met-gaalan punaiselle matolle muotisuunnittelija Marc Jacobs käsipuolessaan, osasivat nokkelimmat muotifanit kenties jo ennustaa tulevaa. 69-vuotias Cher on nimittäin nyt nimetty Jacobsin syysmalliston mainoskasvoksi, kertoo Telegraph-lehti. Jacobs on ennenkin valinnut kampanjakasvoikseen ikonisia naisia, sillä hänen vaatteitaan ovat mainostaneet niin Miley Cyrus kuin Victoria Beckhamkin

Jacobsin henkilökohtaisella Instagram-tilillä keskiviikkona julkistettu kampanja jatkaa muotimaailman viimeaikaista trendiä, eli nuorten mallityttöjen sijaan mainoskampanjoissa poseeraavat hieman vanhemmat naiset. Cher liittyy nimekkääseen seuraan: 80-vuotias kirjailija Joan Didion tähditti hiljattain Célinen kampanjaa ja 71-vuotias muusikko Joni Mitchell Saint Laurentin mainoksia. Siinä missä esimerkiksi Didionin iän annettiin Célinen kuvissa muitta mutkitta näkyä, noudattaa David Simsin valokuvaama Marc Jacobs -kampanja päinvastaista linjaa. Mustassa mekossaan punaista taustaa vasten poseeraava Cher muistuttaa nimittäin hätkähdyttävän paljon 30 vuotta nuorempaa itseään.
 

Teksti: Laura Paananen, joka väittää, että Cherin tuoreessa kampanjassa olisi vähempikin Photoshop riittänyt, sillä onhan tähti varsin upea ilman minkäänlaista kuvankäsittelyäkin.

Lähde: Telegraph Fashion

Kuva: Marc Jacobs Instagram

 

Kommentit

Mikko – Private Blend

Vähän hurja kuva, mutta mahtavaa! Sen kunniaksi tämä tai tämä kappale.

Kommentoi