H&M julkaisi joulukampanjakasvonsa

Toimitus

Onko elokuussa liian aikaista puhua joulusta? Jos H&M:ltä kysytään, vastaus on ei. Grazia uutisoi ketjujätin julkaisseen jo tulevan joulusesongin kampanjatähtensä.

H&M:n sosiaalisen median kanaviin ilmestyi alkuviikosta kuva, jossa seuraajia pyydettiin arvuuttelemaan ketjuliikkeen tulevia kampanjakasvoja. Kuvassa vilahtaneet henkilöt paljastuivat myöhemmin poptähti Lady Gagaksi ja jazz-laulaja Tony Bennettiksi. Tiivistä yhteistyötä viime aikoina tehnyt kaksikko lauloi ensimmäisen kerran yhdessä Bennettin vuonna 2011 julkaistulla Duets II -levyllä. H&M:n mukaan Lady Gaga sopii täydellisesti musikaalisen kampanjan keulakuvaksi, sillä laulaja surffailee luontevasti muoti- ja musiikkimaailman välillä.

Kaksikko poseeraa H&M:n kampanjakuvissa tietysti jouluisissa tunnelmissa, ja he myös esittävät kampanjavideolla kappaleen tulevalta yhteislevyltään. Syyskuun 23. päivänä ilmestyvällä Cheek to Cheek -levyllä Bennett ja Lady Gaga tulkitsevat uudelleen jazz-klassikoita. Nähtäväksi jää, tekeekö kaksikko ketjujätin joulukampanjan lisäksi pian myös yhteisen konserttikietueen.

H&M:n joulukampanja ilmestynee katukuvaan marraskuussa.

Teksti: Laura Paananen, joka edelleen ihmettelee sitä, miksei Lady Gagan soolokiertue saavu Suomeen tänä syksynä

Lähde: Grazia Daily

Kuva: AOP

Kommentoi