Menetelmiä stressin karkoittamiseen

Toimitus

 

Työpinon päällimmäisiksi kiilaavilta ja kalenterin sekoittavilta hommilta ei voi töissä aina välttyä. Joulukuun Trendissä kerrotaan stressinhallintakeinosta, jotka voi ottaa käyttöön, olipa tilanne miten hektinen tahansa.

Tässä pikalista sinne ruutujen takana kanssakärvistelijöille:

1) Rajoita näkökentässä mahdollisesti pongahtelevien ikkuinoiden määrää puhelimessa ja tietokoneella.

2) Pidä taukoja liian kirkkaassa valossa oleskelusta.

3) Sulje musa ja rajaa muu melu pois hetkeksi.

4) Siivoa.

5) Älä hermostu jonossa.

6) Älä rehki stressaantuneena liikaa salilla.

7) Älä kuormita kroppaa proteiinilla.

 

Millaisia muita instant-stressinhallintakeinoja teillä on?

 

Kommentit

phocahispida

Tuosta proteiinista:
Elämäntapastressaantuneisuuteni väheni joko hormonien tasaantumisen tai kala-kasvissyönnin aloittamisen myötä huomattavasti. (Murrosiän keskivaiheilla). Stressaan joo edelleen, mutten ole koko ajan kierroksilla. Täysin henk. koht. kokemus, mutta hyvinvointi parani niin kokonaisvaltaisesti lihan pois pudottamisella, että haluaisin loikkia kadulla toitottamassa sitä kaikille. Koska sellaiset toitottajat ärsyttävät itseäni, pidän kuitenkin mölyt useimmiten mahassani. Jokaiselle omat konstinsa.

Kao Kao

Aloin itkemään lounaalla, kun joku vähätteli mun kiirettä. Ehkä maailman nolointa, mutta itku helpotti stressiä ja se nolous julkisella paikalla itkemisestä (työpaikan ravintola) sai mut ryhdistäytymään. 

Sit tein listan siitä mitä on mahdollista tehdä ja mitkä ovat epäreiluja odotuksia itseltäni ja muilta mua kohtaan. Tällä hetkellä hoen itselleni, että "tämä on vain työtä, ei koko elämä".

Kommentoi