Mikä brändi sai eniten ruutuaikaa Sinkkuelämää-sarjassa?

Toimitus

Sinkkuelämää-sarjaa voinee varmasti kiittää siitä, että kenkämerkki Manolo Blahnik nousi joitain vuosia sitten suuren yleisön suosioon. Vogue kertoo, että tiuhaan sarjassa vilahdellut kenkämerkki ei kuitenkaan yltänyt sarjan mainituimman brändin paikalle, eikä edes kolmen kärkeen, sillä eniten ruutuaikaa sarjassa sai Vogue itse.

Ranskalainen taiteilija Pierre Buttin kokosi tuoreessa videoteoksessaan yhteen jokaisen Sinkkuelämää-sarjassa mainitun brändin. Video paljastaa, että muotiraamattu Vogue mainittiin sarjan kuuden tuotantokauden aikana peräti 36 kertaa. Yllättävää on kuitenkin se, ettei Carrie Bradshaw’n lempikenkämerkki Manolo Blahnik yltänyt edes palkintosijoille, sillä toiseksi eniten mainintoja sai alkoholijuoma Martini, kun taas kolmanneksi ylsi baseball-joukkue Yankees. Kymmenen parhaan joukkoon mahtuvat silti sekä Manolo Blahnik 16 maininnalla, Dolce & Gabbana 15, Prada 14, Chanel 13 ja Gucci 12 maininnalla. Suosituimpien brändien joukkoon kipusivat myös koripallojoukkue Knicks, New York Times ja Post-it-muistilaput.

Voguen voitokas ensimmäinen sija ei liene sarjaa seuranneille yllätys. Vuosien varrella Carrie on tuhlannut muotiraamattuun ruokarahansa, säilyttänyt lehtiä uunissaan ja päätynyt lopulta jopa Vogueen töihin. Eikä pidä unohtaa Carrien tyhjään mahaan nautittujen Martinien aiheuttamaa Vogue-humalaa.

Kurkkaa Pierre Buttinin koostama hauska brändivideo kokonaisuudessaan tästä!

Teksti: Laura Paananen, joka voisikin jälleen kerran alkaa seurata Sinkkuelämän kesäuusintoja

Lähde: Vogue UK

Kuva: Splash News

 

 

Kommentit

Seregi
Sekaisin Seregistä

oh! Rakastan Mirandan mekkoa tuossa kuvassa!

Toimitus
Toimitus

Niin mekin!

Artistin koulukaveri (Ei varmistettu)

Pierre on muuten asunut ja opiskellut myös meillä Suomessa :) Lahjakas kaveri, ja kekseliäs teos!

Kommentoi