Nappasiko Caitlyn Jenner jo ensimmäisen mainosdiilinsä?

Toimitus

Vain muutama päivä sen jälkeen, kun sukupuolensa korjauttanut Bruce Jenner esittäytyi maailmalle Caitlyn Jennerinä Vanity Fair -lehden kannessa, oli muotimaailman markkinointikoneisto jo kolkuttelemassa hänen ovensa takana. Jennerin huhutaan neuvottelevan mainosdiilistä kosmetiikkayhtiö MACin kanssa, kirjoittaa Telegraph-lehti.

Nimettömien lähteiden mukaan Caitlyn Jenneristä kaavaillaan MACin seuraavan Viva Glam -kampanjan mainoskasvoa. Sen keulakuvina on aiemmin nähty runsaasti mediahuomiota saaneita persoonia Lady Gagasta Miley Cyrusiin. Lähteiden mukaan Jenner sopisi täydellisesti suvaitsevuutta edistävän ja aids-työtä tukevan kampanjan seuraavaksi kasvoksi. Mahdollisen kampanjan myötä Caitlyn Jenner jatkaisi tyttärensä Kendall Jennerin viitoittamalla tiellä. Kendall Jenner toimii parhaillaan MACin omistavan Estée Lauderin kampanjakasvona.

Huhuista huolimatta emoyhtiö Estée Lauder ei toistaiseksi ole kommentoinut asiaa. Ja vaikka huhut lopulta osoittautuisivat pelkiksi huhuiksi, on Jennerillä silti jo ansioluettelossaan vuoden ehdottomasti rohkein ja puhutuin kansikuva.

Teksti: Laura Paananen, joka syvästi ihailee Caitlyn Jennerin rohkeutta ja avoimuutta

Lähde: Telegraph Fashion

Kuva: All Over Press

Kommentit

A. Arokivi

Mun täytyy kyllä sanoa, että Jenner on kyllä hyvinkin viehättävä naisena! Toki photoshopilla varmasti osansa, mutta silti.

Kommentoi