Tästä se lähtee: 3 x iloa treeneihin

Toimitus

Kesän löhöilyt ovat taakse jäänyttä elämää. Kuntosalille, lenkkipolulle ja ryhmäliikuntaan palaaminen voi tuntua takkuiselta, kun lihakset muistelevat, mitä pitikään tehdä. Näistä asioista lilyläiset saavat virtaa treeneihin:
 

Onnistumisen tunne

Onnenpäivä -blogin A. Sinivaara muistuttaa onnistumisen tunteen tärkeydestä. Sosiaalisen median ja fitness-villityksen aikakaudella sen helposti unohtaa: itseään ei kannata verrata jatkuvasti muihin. Kun treenatessa alkaa keskittyä enemmän itseensä kuin muihin, lakkaa samalla stressaamasta. Tärkeintä ei ole kilpailla muiden kanssa, vaan tuntea itse onnistuneensa.
 

Tulosten mittaaminen

Joillekin liikkujille treenitulosten kirjaaminen on suuri osa nautintoa. Talvikunnossapitoa -blogin H-M löysi puolitoista vuotta sitten Moves-sovelluksen, joka tunnistaa jokaisen liikkeen, oli kyseessä sitten juokseminen, kuntosalilla treenaaminen tai mikä tahansa muu liikunnan muoto. Mittaamisesta pitävä saa lisämotivaatiota treeneihin, kun jokainen liike tilastoituu ja tallentuu puhelimen muistiin. Varoitus: tähän voi jäädä koukkuun.
 

Hyvä aamiainen (+ kauniit kuvat)

Kiireettömästi nautittu, ravitseva aamiainen herättelee rauhallisesti uuteen päivään ja antaa energiaa treeniin. Lainahöyhenissä -blogin Piretin kuvat muistuttavat myös toisesta seikasta: toisinaan on hauskaa napata kuva piristävästä treenivaatteesta tai nätistä kattauksesta - ihan vaan siksi, että kauniit kuvat saavat hyvälle tuulelle.
 

Mistä asioista sinä saat iloa treeneihisi?

Teksti: Hanna, joka saa treeneihinsä lisää virtaa neonoranssaseista lenkkareista ja kirpeistä hedelmäsmoothieista.
Kuvat: Piret / Lainahöyhenissä

 

Kommentoi