#trendivaanparanee – kurkkaa tästä uuteen lehteen!

Toimitus

Kun päätoimittajamme Jenni on käynyt kampaajalla, sen yleensä huomaa. Jokin nimittäin muuttuu joka kerta: väri, leikkaus, jakauksen paikka tai otsatukan linja. Hänen periaatteensa on, että kun kerran istua töröttää kampaajan tuolissa, tukka voi aivan hyvin kehittyä vielä kivemmaksi sen sijaan, että se leikattaisiin ”takaisin malliinsa”.

Samaa periaatetta sovellamme Trendissä. Jos jotain voi parantaa, sen me teemme. Sillä miksi tyytyä ihan nättiin entiseen, jos yhteisestä lempilehdestämme voi tehdä vieläkin ihanamman? Halusimme myös tuoda verkkoyhteisömme nerokkuutta entistäkin paremmin esille – hei daa, kukapa ei haluaisi! (Teimme me toki toimituksessa itsekin vähän jotain...) Mutta nyt, pitemmittä puheitta, silmäys uudennäköiseen Trendiin.

Tässä valikoituja kurkistuksia maaliskuun Trendin juttuihin:

Entistäkin upeammat muotipalstat

Timenteiksi tuunatut kauneussivut

Ihan uudet palstat lehden alussa ja lopussa

+ rutkasti sitä, mistä Trendi hyvin tunnetaan, eli fiksua lukemista

Meitä tietysti kiinnostaa hurjasti, mitä tykkäät uudesta lehdestä. Kerro meille tässä, tai jos haluat osallistua kilpailuun, laita viestiä tätä kautta.

#trendivaanparanee, ei kun tutustumaan!

Kommentit

SARI H.
KOLIBRI

Kiva, että mainoskuvat olivat muotijuttujen vieressä.

Piristävä muutos ulkoasussa.

tiia_

Mielenkiintoinen uudistus. Uusi Trendi näyttää kyllä ihan kivalta... mutta eilisen selailun perusteella tuli sellainen olo, että lehti näyttää selkeästi nuoremmille suunnatulta kuin ennen. Lehdessä tuntui olevan enemmän nuorille suunnatuille lehdille tyypillistä sillisalaattimeininkiä. Se vähän ehkä häiritsee, mutta minä olenkin tietty lehden kohderyhmän senioritasoa... joten älkää välittäkö - kalkkis täällä vaan moi. :)

Toimitus
Toimitus

Hei kiitos kommentista! Et nyt todellakaan niin vanha taida olla :) Eli point taken, kuten amerikkalainen sanoisi, tarkkailemme tätä jatkossa.

tiia_

No mä bongasin Mediakorteista, että Trendin kohderyhmä on 18-39. Mullahan on enää pari vuotta aikaa, ja sitten mulle varmaan ruvetaan markkinoimaan Gloriaa ja ET-lehteä. ;) Heh, no mut ihan sama se nyt oikeesti on, että mitkä ikärajat milloinkin paukkuu. Ikä on vain numero vai miten se menikään. :D 

Toimitus
Toimitus

Just niin se meni :)

Vierailija (Ei varmistettu)

Voi miksi ette käytä enää kuvituksia yhtä paljon kuin ennen. Ennen lehdissä oli monipuolisesti eri kuvittajia. Raha varmaan ratkaisee, mutta näkisin mieluummin esim Taikan oivaltavia pirroksia kuin ankeita kuvapankkikuvia jotka eivät liity juttuun mitenkään (esim uusimmassa numerossa 'se toinen mielitiettyni'). Juttuihin ajatuksella tehdyt kuvitukset ovat myös aina olleet yksi yksi osa joka erottaa trendin muista lehdistä.

Vierailija (Ei varmistettu)

Komppaan tätä! Kaipaisin itsekin lisää kuvituksia ja vähemmän tylsiä kuvapankkikuvia.

Toimitus
Toimitus

No Taikahan nyt tietysti ON parasta ikinä - tällä hetkellä ansaitulla lomareissulla, mutta ilahtunee kommentistasi kun palaa ensi viikolla!

Uusimmassa lehdessä on esimerkiksi Minni Havaksen ihana piirroskuvitus, ja laadukas ja monipuolinen kuvitusjälki kuuluu kyllä nyt ja jatkossakin Trendin linjaan. Sitä paitsi eivät ne kuvapankkikuvatkaan ilmaisia ole :)

Kommentoi