Ylläpito tiedottaa: kokeilemme uutta

Hei lilyläinen!

Testaamme Lilyn blogeissa uudenlaista sisällön keskellä sijaitsevaa mainosmuotoa. Tavoitteena on kehittää display-mainontaa, eli tutummalta nimeltään bannereita, vastaamaan paremmin sekä lilyläisten että mainostajien tarpeita.

Lilyn toiminta ja kehitys rahoitetaan mainonnalla, joten mainosten osuvuus, kiinnostavuus ja näkyvyys ovat meille olennaisen tärkeitä. Pyrimme siihen, että mitään mainontaa ei olisi sivuilla turhaan, vaan että jokainen mainospaikka toisaalta häiritsisi käyttäjää mahdollisimman vähän ja samalla näkyisi mahdollisimman monelle.

Voit antaa myös palautetta kokeilusta. A-lehtien vaikuttajamarkkinoinnin business manager Anna vastaa postauksen kommenttikentässä esitettyihin kysymyksiin 5.-7.9. välillä, ja käymme läpi kaiken testistä saadun palautteen. Ilman mainoksia Lilyssä ei siis pärjätä, mutta pyritään tekemään mainonnasta mahdollisimman hyvää kaikille!

Kehitysterveisin

Lilyn ylläpito

Kommentit (122)
  1. Mikähän täälä on tilanne? Alkaa vaikuttaa siltä, että kokeilu muuttu pysyväksi.

  2. OK. Tuota mainosta keksellä postausta on kokeiltu ennenkin ja silloin jo todettiin, että EI toimi. Miksi sitä nyt pitää uudestaan kokeilla? Ja tuo CAPTCHA… Se lagaa. Ei toimi. Onko täällä Lilyssä ollut robotteja? Minkä ihmeen takia tällainen piti tänne laittaa? Tämä ei ole nyt enää ollenkaan käyttäjäystävällistä. Suoraan sanoakseni, en käyttäisi koko Lilyä, jos en haluaisi seurata joitakin blogeja, joita täällä on.

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *