Ladataan...
Toimitus

Victoria Beckham tunnetaan nykyään paremmin muotisuunnittelijana kuin poptähtenä. Miten Posh Spicesta tuli vakavastiotettava muotisuunnittelija? Beckham paljastaa tarinansa Skypen yhteistyöprojektissa.

Victoria Beckham on koonnut muotiuransa vaiheet ja nimikkomerkkinsä syntytarinan Skypen sivuille ainutlaatuisen aikajanan muodossa. Idea projektiin syntyi, kun Beckham asui vielä perheineen Los Angelesissa ja pyöritti Lontoossa sijaitsevaa muotimerkkiään Skypen välityksellä. Beckhamin lapsuudesta tähän päivään asti ulottuva aikajana pitää sisällään haastatteluita, videoita, kuvagallerioita, Beckhamin kertomuksia ja ennennäkemätöntä materiaalia suunnittelijan muotistudiosta. Projektissa haastatellaan myös Beckhamin työntekijöitä ja nimekkäitä yhteistyökumppaneita. Ääneen pääsevät niin britti-Voguen päätoimittaja Alexandra Shulman kuin muotikuvaaja Jürgen Tellerkin.

Vaikka projektin pääpaino on Victoria Beckhamin muotiurassa, joukkoon on mahtunut muutama tarina myös naisen Spice Girls -ajoista. Aikajanalta selviääkin, että Beckham kävi ensimmäisen tärkeän muotineuvottelunsa glitterkorsertti yllään ja peruukki päässään Spaissareiden konsertin takahuoneessa. 

Lue Victoria Beckhamin tarina kokonaisuudessaan Skypen sivuilta. Tarinalle on luvassa myös jatkoa, kun Skypen kuvaustiimi lähtee seuraavaksi Beckhamin matkassa New Yorkin muotiviikoille.

Teksti: Laura Paananen, joka saattoi hieman yllättyä, kun Victoria paljasti mistä se Wannabe-videon pikkumusta oli oikeasti ostettu

Lähde: Skype Collaboration

Kuva: Splash News

 

Ladataan...
Toimitus

  1. Tukholman muotiviikot dominoivat alkuviikolla Instagram-feediä. Mestoilla oli myös oma reportterimme Jenni Rotonen. Suosikkimme oli Cheap Mondayn näytös, jossa tanssittiin hitaita kouludiskon hengessä Toni Braxtonin tahtiin.
  2. Viikon puhutuin asuste on ruskea hattu, joka keikkui Pharellin päässä Grammy-gaalassa. Hashtagilla #pharellhat löydät 444 oivaltavaa kuvaa, ja hatulla on toki myös oma Instagram-tili @pharellsgrammyhat.
  3. Alkuvuosi on malliuutisten aikaa. Töttöröö! Kate Moss on Alexander McQueenin uusi kampanjakasvo, ja Suki Waterhouse lainaa nätin naamansa (ja kroppansa) Burberryn Brit Rhythm -tuoksulle.
  4. Viikon kauneimmista kuvista kiitos kuuluu Samujin Pre Fall -kuville. Fanitamme valkoisia rimpsuja, jotka on yhdistetty viikon henkeen sopivasti hassuun hattuun.

Seuraa Trendiä Instagramissa: @trendimag

Ladataan...

Ladataan...
Toimitus

 

Jotta sinäkin voisit nauraa yksin ääneen avokonttorissa (ja jäädä kiinni siitä, että roikut töissä netissä), listasimme uudet gif-blogisuosikkimme:

1. Kandielämää-blogin Kandipaatti näyttää, miltä tuntuu, kun osaa luetella aivohermot latinaksi mutta ei saa nelivuotiasta suostumaan korvatutkimukseen. (Aivohermot? Mitkä ovat aivohermot?)

2. Elämää Hesassa -blogin Anni Panni luulee metrossa kaikkia sinitakkisia tarkastajiksi. (Lasketaanko villakangastakki, kyselee huolissaan eräs uuden takin hankkinut toimituksen jäsen.)

3. Not another GIF blogissa ihmetellään, miten kanaa ja kalaa syövä ihminen voi esitellä itsensä kasvissyöjäksi. 

4. Ikisuosikkimme Aina jonon viimeinen -Iiro paljastaa, miksi ei kehtaa moikata nättiä tyttöä kadulla. (Ja tästä lähtien me uskomme aina, ihan aina, Iiron selitykseen, kun bongaamme tutun miehen, joka ei moikkaa.)

Ladataan...

Pages