Ladataan...
Toimitus

Maaliskuussa Trendi-lehti se vaan paranee. Enää tarvitsee odottaa vain kolme päivää, 20 tuntia ja 16 minuuttia, että lehti kolahtaa postiluukusta.

Mutta kaverit, tässä teille jo ennakkoon: Trendin entistä ihanampi kansi! Sydämelliset post-it-laput ovat päätoimittajaltamme Jenni Liedolta.

Kas tässä, Jennin TOP 3 -lempparia entistä paremmasta Trendistä: 

  1. ”Huumori ja viisaus kuuluvat henkilökohtaisiin lempiyhdistelmiini, ja ne sattuvat olemaan myös Trendin sielun ydintä. Lehti alkaa nyt tosi hauskasti.”
  2. ”Rakastan ad:mme Leenan rennon letkeää käsialaa, joka näkyy paitsi kannessa, myös monessa jutussamme.”
  3. ”Trendin edelliset muotipalstat olivat nekin neroutta, mutta nyt tykkään tuunatuista muotisivuistamme vieläkin enemmän. Katseltavaa, himoittavaa, asiaa ja osteltavaa. Mitä muuta ihminen voisi muotijutuiltaan haluta? En muuten tiennyt, että astetta pidemmät t-paidan hihat imartelevat käsivarsia, mutta nyt tiedän. Ja ensi tiistaina tietää koko Suomi.”

 

3 päivää 20 tuntia 16 minuuttia vieläkin parempaan Trendiin

#trendivaanparanee

Ladataan...
Toimitus

Jos Tom Ford saisi päättää, gaalatilaisuuksissa ei todennäköisesti nähtäisi yhtään hänen suunnittelemaansa mekkoa. Popsugar kertoo, että suunnittelija paljasti harvinaisessa tv-haastattelussa, että hänellä on tiukka linja: hän pukee vain yhden naisen per gaala.

Tom Ford esiintyi keskiviikkoiltana Jimmy Kimmel Live! -keskusteluohjelmassa, jossa puhe kääntyi Oscar-gaalan mekkoloistoon. Suunnittelija paljasti Jimmy Kimmelille, että vaikka hän ei suoranaisesti inhoa pukea julkkisia, se ei myöskään ole hänen suosikkipuuhaansa.

“Kun pukee näyttelijää, on vastattava hänen mielikuviinsa, hänen pr-henkilöidensä toiveisiin tai hänen aviomiehensä fantasioihin”, Ford kertoi Kimmelille.

Tom Ford suostui siis puvustamaan vain yhden naisen tulevaan Oscar-gaalaan. Haastattelussa selvisi myös se, ettei Ford edes liiemmin välitä punaisilla matoilla nähtävästä iltapukumuodista. Sillä kun ei suunnittelijan mukaan ole mitään tekemistä oikean muodin kanssa.

Teksti: Laura Paananen, joka veikkaa, että tänä vuonna Oscareihin Fordin mekossa saattaisi saapua Naomi Watts tai Julia Roberts

Lähde: Popsugar

Kuva: Splash News

Ladataan...
Toimitus

Väitin vuosikausia vihaavani liikuntaa. Uskoin olevani ihminen, jonka ruumista ei ole yksinkertaisesti tarkoitettu liikkumaan. En olisi ikinä uskonut, että jonain päivänä kävisin vapaaehtoisesti akrobatiatunneilla, jotka alkavat epäinhimillisesti lauantaiaamuna kello 10.

Myöhemmin olen ymmärtänyt, että oikeastaan en vihannut liikuntaa. Vihasin koululiikuntaa. (Ja aerobicia.)

Niin vihasi Fitness Führerkin, josta on sittemmin kehkeytynyt himoliikkuja. Hän pohdiskelee blogissaan oivaltavasti sitä, kuinka paljon enemmän Suomessa olisi iloisia liikkujia, jos koululiikunta ei olisi saanut meitä uskomaan, että liikkuessa lähinnä ahdistaa tai hävettää.

Jos kuulut yhä niihin koululiikunnan traumatisoimiin liikunnanvihaajiin, sinun on aika ajatella liikunnan harrastaminen uusiksi.

1. Etsi oma lajisi.

Et voi väittää, että inhoat liikuntaa, jos et ole kokeillut maailman kaikkia liikuntalajeja. Jos juokseminen on sinusta tylsää, älä juokse. Voit yhtä hyvin myös skeitata, käydä Bollywood-jumpassa tai mennä aikuisten uimahyppykurssille.

2. Tee, sitä mistä nautit, älä sitä, mitä osaat.

Välttelin vuosikaudet tanssimista, koska olin yksinkertaisimmillakin aerobic-tunneilla se, joka meni oikealle, kun muut menivät vasemmalle. Kerran kuitenkin eksyin aloittelijoille tarkoituille lattaritanssitunnille. Tajusin, että minäkin voin oppia tanssimaan, kunhan lähtötaso on oikeasti nolla.  Samalla tajusin myös sen, että tanssiminen on sata kertaa hauskempaa kuin aerobic. (Joka on suunnilleen yhtä hauskaa kuin säärien epiloiminen.)

3. Unohda kalorit.

Liikuntaa ei kannata harrastaa siksi, että se kuluttaa kaloreita. Silloin päätyy harrastamaan puuduttavia lajeja, joissa puurretaan vakavina hiki päässä ja vilkuillaan sykemittaria. Usko jo: liikunta on huono laihduttaja, enkä tiedä yhtään ihmistä, joka olisi tullut kalorien kyttäämisestä onnelliseksi.

4. Syö hyvin ennen kuin liikut.

Ihmettelin pitkään, miksi en tuntenut urheilun jälkeen ikinä sitä mainostettua liikunnaniloa vaan lähinnä kiukkua. Myöhemmin tajusin, että urheilin liian kovaa ja söin ennen treenejä liian vähän.  

5. Etsi luonteellesi sopiva laji.

Katson juoksumatolla kolmen minuutin välein kelloa, mutta squash-kentällä jaksan juosta kevyesti tunnin, kiitos keskittymistä vaativan lajin ja oikean peliseuralaisen. Jos olet sosiaalinen tyyppi, unohda juokseminen ja jumppatunnit. Etsi laji, jossa saat heittää läppää: perusta vaikka pesiskerho, hanki suunnistuskaveri tai liity aloittelijoiden futisjoukkueeseen. Niin liikunta tyydyttää sekä ruumiin että sielun tarpeita. Kysy vaikka Natalta ja Saaralta, jotka bongaa usein salilta samaan aikaan.

6. Älä jämähdä kaavoihin.

Liikunnan ei tarvitse kestää tuntia, vaikka se on jumppatuntien standardimitta. Jo puolen tunnin tehokas pyrähdys on paljon. Kun laadit treeniohjelmasi itse, se saa olla juuri sellainen kuin sinä haluat. Jos haluat pomppia ja riehua olkkarissa lempibändisi tahtiin, anna mennä. (Pluspisteitä saat, kun teet sen verhot auki kerrostaloasunnossa, johon vastapäisen talon asukkailla on suora näköyhteys.) Netti tulvii inspiraatiota: kokeile kotona vaikka tätä single lady walkia.

7. Hankkiudu koukkuun.

En ikinä uskonut, että tulisin riippuvaiseksi liikunnasta, mutta jotenkin niin vain kävi. Ja koukussa kannattaa pysyä. Kun kroppa vaatii liikuntaa, laiska mieli ei pysty panemaan vastaan.

8. Käy treenin jälkeen kaljalla.

Kalja maistuu juoksulenkin jälkeisessä hiilarivajeessa kaikkein parhaalta.

Teksti: Heini, joka on suorittanut viime vuosina muun muassa melonta-, squash- ja Bollywood-tanssikurssit

Kuvat: A-lehtien kuvatoimitus

Ladataan...

Pages