Ladataan...
Toimitus

Mitä: Björn Borg SS2015 näytös, josta vastasi (Lady Gagan ja Beyoncen musiikkivideoitakin stailannut) Bea Åkerlund. Näytös toimi teaserina ensi vuoden alussa julkaistavalle Björn Borgin “First Person Lover” -videopelille.

Missä: Luolassa Skeppsholmenilla.

MALLIT MASKEISSA maskit ja peruukit tekivät malleista pelin avatareja ja viimeistelivät videopeli-tyylin täydellisesti.
(ylläolevassa kuvassa maskit päällä Bea Åkerlund ja malliston pääsuunnittelija James Lee.)

2 ASUSTEET Näytöksessä asusteet olivat tärkeässä roolissa, marmoripintaiset kengät ja sock strapit jäivät erityisesti mieleen. Marmorikuosi toistui myös vaatteissa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


3 LUOLA NÄYTÖSPAIKKANA luola oli virkistävä poikkeus mm Berns-hotellin hulppean salin ja loftmaisen venehallin ohella.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 CONCHITA WURST Euroviisuvoittaja lensi Tukholmaan näytöksen eturiviin ja edusti illan custom made Björn Borg bodyssa. (Kuvassa Bea Åkerlund ja Conchita Wurst)

5 BEA ÅKERLUNDIN TYTÖT Kaksostytöt Billie ja Eddie poseerasivat backstagella äidin kanssa ja katsoivat näytöksen eturivistä, kuulosuojaimet korvilla.

Näytöksen jatkot järjestettin The Wall baarissa Östermalmilla. Bongasin paikalta muun muassa Ola Rapacen (ooh)!

Pssst, näytöksen voit katsoa täällä


Kuvat: Björn Borg, Petra Koivisto ja Nata White Trash (kiitos!).

Ladataan...
Toimitus

 

Toimitus heitti elokuun Näin se kannattaa pukea -haasteen pillifarkuista. Monet Instagramissa haasteeseen tarttuneet vetivät jalkaansa mustat pillit, mutta kuten kuvista näkyy, haastekuvissa vilahteli myös sinistä ja harmaata. Hienolta näyttää, lämmin kiitos kaikille haasteeseen osallistuneille! Erityisesti kuluneella viikolla pillit ovat tosiaan tulleet tarpeeseen astetta syksyisemmäksi muuttuneen sään vuoksi. Onni yksillä, syksy (ja pillit) meillä kaikilla!

Uusi haaste tiistaina ilmestyvässä Trendissä.

Kuvat: Instagramista hashtagilla #trendimag, ylhäältä vasemmalta jaanaelisa, toivariini, lindapyn, moietelisabeth, myjuw, kasvukayrilla ja cloudcuckooland.fi

Ladataan...

Ladataan...
Toimitus

Onko elokuussa liian aikaista puhua joulusta? Jos H&M:ltä kysytään, vastaus on ei. Grazia uutisoi ketjujätin julkaisseen jo tulevan joulusesongin kampanjatähtensä.

H&M:n sosiaalisen median kanaviin ilmestyi alkuviikosta kuva, jossa seuraajia pyydettiin arvuuttelemaan ketjuliikkeen tulevia kampanjakasvoja. Kuvassa vilahtaneet henkilöt paljastuivat myöhemmin poptähti Lady Gagaksi ja jazz-laulaja Tony Bennettiksi. Tiivistä yhteistyötä viime aikoina tehnyt kaksikko lauloi ensimmäisen kerran yhdessä Bennettin vuonna 2011 julkaistulla Duets II -levyllä. H&M:n mukaan Lady Gaga sopii täydellisesti musikaalisen kampanjan keulakuvaksi, sillä laulaja surffailee luontevasti muoti- ja musiikkimaailman välillä.

Kaksikko poseeraa H&M:n kampanjakuvissa tietysti jouluisissa tunnelmissa, ja he myös esittävät kampanjavideolla kappaleen tulevalta yhteislevyltään. Syyskuun 23. päivänä ilmestyvällä Cheek to Cheek -levyllä Bennett ja Lady Gaga tulkitsevat uudelleen jazz-klassikoita. Nähtäväksi jää, tekeekö kaksikko ketjujätin joulukampanjan lisäksi pian myös yhteisen konserttikietueen.

H&M:n joulukampanja ilmestynee katukuvaan marraskuussa.

Teksti: Laura Paananen, joka edelleen ihmettelee sitä, miksei Lady Gagan soolokiertue saavu Suomeen tänä syksynä

Lähde: Grazia Daily

Kuva: AOP

Pages