Arjen kikkoja

DSC_0989.JPG

Kannattaa motivoida itseään tekemään päivällisen/illallisen kotona: kun ruokaa valmistaa reippaamman annoksen, siitä saa myös huomisen lounaan.

Ennen kuin tyydytät makeanhimoasi suklaalla, juo iso lasillinen vettä ja odota 30 minuuttia. Tämä toimii itselläni – ehkä noin joka toinen kerta.

Kytke puhelimen mobiilidata pois tunti ennen nukkumaanmenoa. Nukut varmasti paremmin.

Jää kotimatkalla pari pysäkkiä aikaisemmin pois ja kävele loppumatka.

DSC_0958.JPG

Kun väsyttää, pue värikäs paita ja huulipunaa. Se ei voi ainakaan pahentaa väsymystä.

Katso useammin TV-sarjan sijaan dokumentti, lue Iltalehden sijaan kirjaa.

Jätä valkaisevaa hammastahnaa välillä hampaisiin useammaksi minuutiksi.

Pue mekon päälle neuleen ja saat hameen, pue mekon päälle hameen ja saat uuden paidan.

Ripottele kahvipurujen joukkoon rakastamaasi maustetta ja vaniljajäätelön päälle kaakaojauhetta.

 

Mitä muita pieniä arjen kikkoja teille tulee mieleen?

 

SARANDA OTA YHTEYTTÄ: TYHJAAJATUS@LIVE.FIFACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN

Kommentit (7)
  1. Hyviä vinkkejä oli! Ja onpa sulla kaunis paita näissä kuvissa. 🙂

    Ihanaa viikon alkua!

    1. Kiitos paljon Aisha ja samoin! 🙂

  2. Tosi hyviä vinkkejä! Osa menee ehdottomasti käyttöön 🙂

    1. Kiva kuulla, mukavaa uutta viikkoa! 🙂

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *