Kuukauden treenit (2/17)

DSC_0166.JPG

Kokosin tässä postauksessa tammikuun treenit ja ajattelin, että voisin tehdä niin uudestaan helmikuun osalta. Tästä voisi tulla ihan postaussarja, we’ll see. Ei todellakaan vertailun tai matkimisen vuoksi, vaan lähinnä vinkkien ja omaan elämään raottamisen takia. Edellisen kooste keräsi kuitenkin paljon lukijoita, ja siksi oletan, että aihe kiinnostaa teitä.

Selkäni on edelleen kipeä – tosin nyt selvisi, ettei ongelma olekaan alaselkälihasten tulehtumisessa vaan välilevyn massassa, joka on painautunut keskeltä vasemmalle. Kaikki CrossFit-treenit ovat siis olleet puhtaasti tekniikka edellä ja olen keskittänyt kaikki energiani selänhallintaan. Voiman kehitys on pysähtynyt nyt kolmeksi kuukaudeksi, mutta onneksi liikunnan ilo on säilynyt ja tekniikka parantunut huimasti. Kipuakin on selvästi vähemmän.

DSC_0155.JPG

 

HELMIKUUN TREENIT

Ke: 1h CrossFit (CF)
To: 40min uinti
Pe: 1h CF

La: 20min uinti
Su: 1h CF

 

Ma: 1h CF
Ti: 30min uinti
Ke: 1h CF
Pe: 1h CF
La: 30min uinti

 

Ma: 1h CF
Ti: 30min uinti

Ke: 1h CF
To: 30min uinti
Pe: 1h CF

 

Ti: 1h CF
Ke: 50min uinti
Pe: 1h CF

Su: 30min uinti

Ma: 1h CF
Ti: 1h CF

DSC_0167.JPG

Sain muuten pikkuveljeni ja yhden parhaista ystävistäni aloittamaan CrossFitin. Vitsi uusista treenikavereista saa ihan hirveästi buustia ja on ihanaa, että kotona ja kaveripiirissä on joku joka ymmärtää mun intoilun. Meidän salilla järjestetään aloituskursseja (On Ramp) jatkuvasti ja seuraava alkaa jo huomenna ja sitten maaliskuun puolessa välissä. Lämmin suositus, kaverit – meidän boksi on ihan huippu.

Mikäli teillä on jotakin kysyttävää treeneihin liittyvää (tai mihin tahansa) vastaan niihin mielelläni. 🙂

 

SARANDA OTA YHTEYTTÄ: TYHJAAJATUS@LIVE.FIFACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN

Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *