Uudet tossut in action

img_3519.jpg

img_3506.jpg

img_3514.jpg

Housut Kappahl

img_3484.jpg

Tein eilen pakkasen tyhjennystä koska marja kausi alkaa ja tarvin tilaa uusille herkuille koska mää oon niiiin pöpeliköissä poimimassa. Hillua.

img_3485.jpg

Litra marjoja (tässä punaherukka, mustikka, puolukka ja vattu=sekavaa) ja puoli pakettia hillosokeria. En lisänny muuta sokrua koska hapan on mun jutska.

img_3493.jpg

NAMSK

Muoti Päivän tyyli

Kirppasin

img_3463.jpg

Omppukuppi 2,5e ja Marimekon tarjotin 2,5e

img_3440.jpg

img_3436.jpg

Mekko ja vyö jostain kirpalta sata vuotta sitten ja Nellyn päkiäntappaja kengät 29e

img_3460.jpg

Punaiset tossut 3e ja huivi 0,5e. Aika väriteemalliset ostokset. Ruma kaunis punainen jätti jalkalamppu jäi vielä ostamatta mutta kipaisen kyllä hakemaan sen kunhan rahatilanne kohenee.

img_3459.jpg

img_3456.jpg

Varastotien kirpputori: Aikaa saa varata ainakin tunti sillä tämä on erittäin iso ja sen takia ihana kirpputori. ”Halleja” kolme plus yläkerrassa romua krääsää purkkia termaria. Lauantaina ja sunnuntaina melko ruuhkanen paikka mutta kyllä sinne sekaan mahtuu 🙂

PS: Päkiäntappaja tossut lensi nurkkaan ennen lähtöä ja nössöt kannattomat sandaalit pääsi mukaan.

Muoti Ostokset Päivän tyyli