Juotaksen kylämuseo

Mun mummo pitää kylämuseota kesäisin. Museo on avoinna arkipäivisin 12-18 ja sijaitsee 65km rovaniemeltä kuusamoon päin. Museo on auki kun tienlaidassa on maitotonkka jossa lukee; Museo auki.

Vähän fiiliskuvia sieltä.

img_0249.jpg

img_0245.jpg

img_0255.jpg

img_0253.jpg

img_0250.jpg

img_0251.jpg

img_0225.jpgKäsityö myymälä ja kirppari

img_0228.jpgVanha hirsisauna joka on raahattu tontille palapalalta. Tässä Mummon vanhemmat asu kun ne rakensi tätä;

img_0246.jpg

Alkuperäinen pihapiiri näytti tältä;

img_0261.jpg

img_0233.jpg

img_0242.jpg

img_0240.jpg

img_0236.jpg

img_0238.jpg

Haidi

Suhteet Oma elämä Matkat Suosittelen

Juotaksen vanha koulu

Vietin Juotaksella mummilla/tätillä/mökillä vklopun. Siellä netti yhteys on niiiiin surkee et en pystyny tekeen postauksia koko aikana! Nyt onneks taas kotona =)

Mun täti on ostanu Juotaksen vanhan kyläkoulun. Se on ihana. Ihan kyl mun unelma paikka <3  Tässä muutamia kuvia sieltä.

img_0216.jpg

img_0201.jpg

img_0212.jpg

img_0210.jpg  <3

img_0205.jpg

img_0199.jpg

img_0197.jpg

img_0206.jpg

img_0219.jpg

Hieman rapistunut joo mut tästä tulee viel HIENO =)

Ja huomatkaa; vahti koira kerkes melkeen joka kuvaan =)

Haidi

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Matkat