Ostin jotain

Paituli H&M 2e. Suunniteltu ilmeisesti nimenomaan mulle- löllö, pallonen ja sininen.

Ostin miehelle, mutta tulen itse käyttämään. H&M 7e.

Hulluna punanen kysilakka (ei voi koskaan olla liikaa punasta kynsilakkaa)

Keltainen vaihtis jäi vielä kauppaan, mutta taidan kipaista hakemaan semmosen vielä. Kaksi euroa teepparista on aivan kohtuullinen hinta.


Olen hieman rakastunu, Eric on niiin kuolettavan ihana <3 Susimieski on ihana mut sen kuva oli niin iso et eips antanu laittaa sitä tänne =/