Ostin jotain

img_3213.jpg

Paituli H&M 2e. Suunniteltu ilmeisesti nimenomaan mulle- löllö, pallonen ja sininen.

img_3253.jpg

Ostin miehelle, mutta tulen itse käyttämään. H&M 7e.

img_3203.jpg

Hulluna punanen kysilakka (ei voi koskaan olla liikaa punasta kynsilakkaa)

img_3215.jpg

Keltainen vaihtis jäi vielä kauppaan, mutta taidan kipaista hakemaan semmosen vielä. Kaksi euroa teepparista on aivan kohtuullinen hinta.

Muoti Ostokset Päivän tyyli

True Blood <3

Uusi kausi on alkanu jenkeissä ja meitti on TAAS niiiiin koukussa =)

wallpaper-lips-1600.jpg

wallpaper-do-bad-things-1600.jpg

Ja uus kausi alko niiiiiin jännittävästi! Uudet jaksot pystyy kattomaan esimerkiksi TÄÄLTÄ . Jos ei halua odottaa et uudet jaksot alkaa syksyllä ylellä pyöriin.

wallpaper-eric.jpgOlen hieman rakastunu, Eric on niiin kuolettavan ihana <3 Susimieski on ihana mut sen kuva oli niin iso et eips antanu laittaa sitä tänne =/

Ja ihana biisi <3  Jace Everett- Bad things

Suosittelen!!

Haidi

P.s kuvat  TÄÄLTÄ

 

Suhteet Rakkaus Leffat ja sarjat Suosittelen