Mun salainen puutarha

Okei, ei se nyt niin kovin salainen ole =) Mun tomaatintaimet on alkanu tekeen hedelmää!!!!!!!!!!!!!!!! En ois ikinä uskonu et saan ne parvekkeella kasvaan noin huikeen kokosiksi ja et se tekee viel tomaatin!!!! WAU!

img_0161_2.jpgSiinä se on, minitomaatit  <3

img_3097.jpg4kpl Tomaatteja ja 2kpl chili ja 1kpl paprika

Pikkasen vaan meinas tulla itku eilen… Täällä oli ihan kaamee tuuli ja yksi taimista oli karannu tukikepistä ja retkotti maassa keskeltä taittuneena =(  Sidoin välittömästä kaikkiin taimiin lisäturvanarut =)

Tomaatit oon siis laittanu itään jo maaliskuussa joten on niillä ollu aikaa kasvaa =) Tällähetkellä ne asuu ihan vaan 10l ämpäreissä joissa on pohjassa pieni reikä et jos satun kasteleen liikaa, vaikka noi on kyllä sellasia vesi syöppöjä et en tiiä voiks niitä kastella liikaa. En enää meinannu siirrellä niitä mihkään et toivottavasti jaksavat tehdä hedelmät noissa purkeissa.

Ja nyt sitte vaan toivotaan et on tarpeeks lämmintä et ne tomaatit oikeesti kypsyyki tän kesän aikana!

Haidi

P.s Täällä on 26 astettä lämmintä ja ei tuulta nimeksikkään joten me suunnataan Lauran luo allasbileisiin!! Jeeeee! xD

Miten te vietätte hellepäivää???

Hyvinvointi Sisustus Hyvä olo DIY

Saksalaisten hautausmaa Rovaniemen Norvajärvellä

Piipahdettiin tytsyjen kans kattomassa talvisodassa kaatuneden saksalaisten muistomerkkiä samalla ku kävästiin uimassa. Paikka sijaitsee Norvajärvellä n.20km rollosta. Iha pikkasen kriipiä =)

img_0148_2.jpg

img_0150_2.jpg

img_0153_2.jpg

img_0155_2.jpg

img_0156_2.jpg

img_0157_2.jpg

img_0159_2.jpgTosi kaunis paikka vaikkaki hieman kriipi, eiks vaan ??

Sit pikkasen ilosempaa matskuu,eli Norviksella on ihan kiva biitsi myös =)

img_0137.jpgVesi oli kyl viellä aikas kalsaa….ei siis uitu 😀

img_0141.jpgTällaset matkaviihdykkeet meillä oli mukana!

Haidi

Kulttuuri Matkat Suosittelen