Juhannus <3

Tällasta vaatetta tuli pakattua jussiksi mukaan;

img_0087.jpgRaidallinen maksimekko jonka tekasin sodista varten, joka on maatalaahaavan pitkä ihan tarkotuksella, sääskiä varten =) Toinen pitkä mekko lauantaiksi ja 3kpl villapaitoja, ettei vaan tuu vilu =) Kumpparit ja mun mökki/festari ballerinat. Lisäks viel tietty nahkatakki,pipo,villasukat ja hanskat, KYLLÄ; olen varustautunut takatalveen XD

Ja koska huomasin että ruokapuoli näyttää tältä;

img_0082.jpgEli lihaa,lihaa,lihaa ja roskaa

(Vasemmassa laidassa olevat foliopallot on;) Tekasin;

img_0080.jpgVihannesnyytit, uuspottu,tomsku,sipuli ja tuorejuusto klöntti.

Meillä ei siis oo ku grilli mukana ruuan laittoa varten. Tää kun on oikee mökki ja siellä ei oo mittää hienouksia =)

Hyvää juhannusta vaan kaikille!!!

Haidi

Muoti Ruoka ja juoma Päivän tyyli

Kirppa hommia

img_2741.jpg

Sodankylä Kittilä välillä oli mahtis pikku kirppa. Onni potkas kun sattu lauantaina iltapäivällä olemaan paikka vielä auki. Jos tämmösiä helmiä maanteiden varsilla on suosittelen välittömästi pysähtymään.

img_2739.jpg

img_2744.jpg

img_2745.jpg

Sodankylän kirpputorit tongittiin niinikään ja aika monta vaihtoehtoa siellä olikin melko pieneksi paikkakunnaksi. Mie ostin:

img_2915.jpg

Kulho tai lampunkupu 2e (malja se on vai oisko lamppu?)

img_2916.jpg

Victoria Holttia kolome pari euroa kappale. Näitä ostan aina kun vastaan tulee, olen fani ja keräilijä. Kohtalon naamio huvit kuulostaa ehkä pahemmalta mitä on 🙂

img_2921.jpg

Nauhakengät 2,5e. Olen fani ja keräilijä.Rumat nauhat kengissä.

img_2746.jpg

Ihanata aurinkoista lämmintä maailman parasta juhannusta kaikille.

Muoti Mieli Ostokset