Sodankylän elokuvajuhlat

Tyttöjen kanssa tyttöjen reissulle Sodankylään. Syötiin paljon, fiilisteltiin, kreisibailattiin, kirpattiin, räpsittiin miljoonia kuvia ja tässä niistä muutama:








Kitisenjoen rannalla punkattiin autossa yö (no probleemo). Naisia messissä seitsemän (ei kaikki samassa autossa). Festari-clubilla jortsattiin ja käytiin fanittamassa mahtavia cleenareita. Sodankylän kirpat check! (niistä myöhemmin lisää) Ihanata oli ja ensi vuonna uudestaan ja ihan vaan tyttöjen kesken 🙂

Paita on ihana, siin on niin hienot noi napit olkapäällä ja hihat on kivat.Farkut prismasta, kivat tooosi korkealla vyötäröllä (a.k.a läskien lytistäjät) Ja punaiset converset citymarketista.