Aita

Osallistuin Graffitikurssille. Kannut: 5×1 BELTON MOLOTOW PREMIUMimg_2363.jpg

img_2458.jpg

img_2366.jpg

img_2370.jpg

img_2372.jpg

img_2375.jpg

img_2391.jpg

Rovaniemen Lapin Aukion aita on luvallinen maalauspaikka. Keskustassa, Korundia vastapäätä on upea vaihtuva katutaiteen näyttely, joka on tutustumisen arvoinen.  img_2485.jpg

Viime kesänä aloitettu harrastus on nyt saanut lisätukea, vaikkei tätä mun ”teosta” voi ihan graffitiksi kutsua. Oikea graffiti on aina kirjaimia tai tekstiä. Lopuksi muiden piissejä.

img_2490.jpg

img_2492.jpg

img_2496.jpg

img_2497.jpg

img_2498.jpg

Aloittakaa uusi harrastus! Inspiroivaa kesää kaikille! – Susanna

Suhteet Oma elämä Suosittelen

Sunny side up ja valkosuklaa juustokakku

Voittajien aamari!!

img_0008.jpgJa ah niin hyvää =)

img_0009.jpg

Mulla on ollu toi Jamie Oliver paistinpannu jonku viisvuotta ja se on ollu ihan törkeen hyvä ja kestävä. Tähän asti. Löysin sen pinnoitteesta pienen kolon tai reikä kai se o, nyyhnyyh ja kyynel!!!

Toi teflon pinnoite kun menee rikki niin siitä alkaa irtoon ruokaan jotain myrkkyjä ja se pitäs heti hävittää, mut en raski. Pakko kai ostaa uus tilalle eka. Sain ton silloisesta duunista joululahjaksi ja olen kyllä tykänny kovasti. Pittää kai sitte käydä katteleen et raskisko ostaa ihan uuden samanlaisen.

Perjantaina tekasin valkosuklaa juustokakun Lauantaita ajatellen, iha vaan sen kunniaksi et rakkaat ystikset tuli kylään <3

img_0011_-_kopio.jpg

img_0013.jpgJa apua, tää se vasta herkkua oliki!!

Ohjeen nappasin maikkarin Makuja ohjelmasta mikä tulee aamulla töllöstä. Tehdessä vaan huomasin että joku (öö, siis minä=) oli ostanu vaan yhden tuorejuusto paketin kun niitä ois pitäny olla kaks!! Onneks Lauralla oli jääkaappissa kermaviili purkki nii kipattiin se sitte mukaan =) Ja kyl siitä tuliki ihan syötävää 😀 Harmikseni sitä on vaan toi puolikas huutelemassa mun jääkaapissa, pitää varmaan kuttua joku syömään sitä etten ahmi kaikkee ite 😀

Ohjeen siis löytää mtv3 sivuilta jos joku sitä kaipaa. Tähän ois ohjeen mukaan myös kuulunu semmonen hässäkkä päälle mut jätin sen kokonaan pois.

Haidi

Koti Ruoka ja juoma