Beach party vol.3 @ arktikum

Oltiin ystiksien kanssa eilen biitsi jameissa 😀 paikkana oli artikumin pieni saari jossa on tosi mukava ranta.

img_0238.jpgArktikum takaapäin =)

img_0216.jpgSää suosi meitä. Noin +30 astetta lämmintä ja välillä tuli kaatamalla vettä =)

img_0230.jpgHyvää musaa ja hengailua hyvässä seurassa! Olimme kaikki pakkautuneet tuohon pienen paviljongin alle ku sato  vettä =)

img_0233.jpg

img_0237.jpgKesä Rollossa on kyllä aina yhtä mielenkiintoinen ja yöttömät yöt ihania <3

Tänään on luvassa juhlat!!! Siitä varmaankin tulee myöhemmin juttu….

Hyvät lauantait kaikille!!      -Haidi-

Suhteet Ystävät ja perhe Musiikki Suosittelen

Hyvä paha aurinko

nasa_aurinko2.jpg

Anteeks heti alkuun. Kyllä, tää on valivali postaus.

Helle. En tykkää. Mitä ihanaa tässä helvetillisen kuumassa ilmamassassa on ?? Siis kesä on ihanaa aikaa, kivaa kun luonto herää keväällä kenkiin ja kesällä kukat kukkii on on lämmin(kohtuudella), voi uida ja hengailla pihalla, Mut rajansa kaikella.

Semmonen +20 ois mulle ihan tarpeeksi. Ei tällasella +31 jaksa tehä yhtään mitään pihalla. Töissä yrität saada jotain aikaiseksi mutta evän liikautuskin tuo hikikarpalot otsalle. Päädyt haaveilemaan kylmästä drinksusta koko päivän.

Ja teille kaikille auringon palvojille muistutukseksi!! Käyttäkää sitä aurinkorasvaa!!!! Ja kattokaas tää muistutuksena;

http://www.youtube.com/watch?v=_4jgUcxMezM

Onneks huomisesta alkaen tää ilma alkaa hieman viilentyä normaaleihin lukemiin! Ja on tulossa ihana vkloppu <3 Ystäviä tulee etelästä kyläileen  kotikonnuilla <3  mahtista!

-Haidi-

 

Kauneus Terveys Iho Uutiset ja yhteiskunta