Toivon Tori toivoa täynnä

Aivan helmi seurakunnan kirpputori Rovaniemen keskustassa.

img_2227.jpg

img_2233.jpg

img_2231.jpg

Monia monia kenkkuja ja hyvin monet olen täältä kotiin kantanu.

img_2234.jpg

Kirjat euron kappale.

img_2230.jpg

Tori myy miesten, naisten, lasten ja nuorten kuteita. Huiveja, kenkiä, laukkuja, kirjoja ja kodin krääsää ja tekstiilejä. Alhaiset hinnat ja mukava henkilökunta, yksi lemppa kirpoista aivan ehdottomasti.  Tämmöstä sain kolmella eurolla:

img_2264.jpg

Pappatakki ukkelille (ei menny läpi, vielä) Villaa ja mokkaa ilmaiseksi ulkona olevasta läjästä.

img_2236.jpg

Karkkipurkki ja desimitta, molemmat lasia ja euron kappale.

img_2268.jpg

Scarletti täytyi ostaa koska joku päivä vielä luen Tuulen viemää ja koska tykkään ostaa kirjoja, varsinki halvalla. Pari leninkiä sain vielä ilmaiseksi tonkimalla. Kandee käyä ja ostamalla autat 🙂

Muoti Mieli Suosittelen Ostokset

Mistä sinä olet saanut nimesi?

adelaide_of_italy.jpg

 

Tuli tossa muisteltua. Tänään on ollu semikrapula siivous hulluus aamu =) Vessaa puunatessani muistelin sitä kun joskus kysyin äitiltä että mistä olen saanut nimeni. Äiti kertoi rakastaneensa sarjaa Vuoristokylän Heidi (muistaaks kukaan??), ja onhan siitä tehty leffojaki. Tästä syystä sain nimeksi Heidi. Ja pakkohan oma nimi oli  googlettaa 😀

Wikipedia kertoo tällästä; Heidi on saksalaisperäinen naisen etunimi, joka on yleistynyt myös Suomessa. Saksaksi nimi lausutaan Haidi. Nimi on lyhentymä vanhasta nimestä Adelheid, joka tarkoittaa jalosäätyistä, jalomuotoista (naista).

Jalosäätyinen 😀 😀 Sehän kuvaa mua todella hyvin 😀 😀

Ja löytyhän Adelheid pyhimyskin =)  (kuva yllä)

Kertokaa ihmiset millasia tarinoita teidän nimeen liittyy??

Tänään on myös päättäjäispäivä joten minunkin on lähtettävä juhlimaan erästä valmistunutta!

 

Aurinkoista Lauantaita kaikille   -Haidi-

 

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään Höpsöä