Uusia rääsyjä

Lupasin laittaa niitä Tampereen rääsy shoppailuja tänne. Iha hirveesti en shoppaillu vaan ihan muutaman perusrääsyn ostin (syy tähän pieneen shoppailu määrään oli oikeasti se että olin reissussa käsimatkatavaroilla).

img_0171.jpgOneway; zoey m. leggarit

img_0157.jpgPerus musta teeppari pienellä jekulla

img_0176.jpgSit viellä henkkismankkis pakko-ostos, ballerina leppardilla ja rusetilla, pakko-ostos siksi että sain heti hirveet rakot pikkuvarpaisiin ja kun haahuilin keskustassa niin ostin nämä iha vaan halvan hintansa takia ja ku nää ei painanu mistään =)

Ja niiiin!! Ostinhan mie sellasen mustaneuletakin, pitkä, taskut muuten normi. Aattelin et se menee takkina kesällä ! En muistanu ottaa siitä kuvaa…eiköhän se tuu viel vastaan jossain kuvassa =)

Sit viellä muutama muu kiva kude mitkä tuli postissa!!! Ja siis yllätti iha positiivisesti, olivat nimittäin kaikki sopivia!!!

img_0156.jpgLeppardi hellemekko

img_0170.jpgUiggari, mielenkiinnolla odotan et pysyyks tissit uikkarin sisä- vai ulkopuolella 😀

 

Muoti Ostokset Trendit

Puutarha unelmia

Ihanaa!! Parveke alkaa olemaan ihana pieni kasvihuone <3 Uskalsin vihdoin nostaa kaikki kasvit ulos kasvamaan. Toivon siis hartaasti että Pakkasukko ei enään tälle kesälle tule kylään!!!!  Tänään uskalsin jo todeta että kesä on oikeesti tullu rollon huudeille ku vettä sato kaatamalla mut lämmintä oli jopa 14 astetta 🙂

img_0160.jpgEnnen ku uskalsin pistää tomaatit ulos piti hakasta niille pitemmät tukikepit ettei tuuli katko niitä, niin sateenkaari moikkas mua ulkona <3 valitan että toi sivan kyltti tuli mukaan…. nostin vaan kameraa ylöspäin ja näppäsin kuvan….

img_0165.jpg

img_0162.jpg

img_0164.jpgTän ihkun liinan löysin eilen Varastotien kirpparilta hintaan 1,50€

img_0167.jpgLaitoin muutaman vauvarönsyn veteen et voin lahjottaa Larelle uusia kasveja

 

Viellä pitäs jostain löytää kohtuu hintaan kivat parvekelaatikot ja tehdä päätöksiä et millasia kukkia niihi haluaa…tänä vuonna se on ollu jotenki tosi vaikeaa…. Jotain ihanan värisiä kukkia tietty ja mielellään vois kukkia koko kesän!! Ei kai se auta ku alkaa miettiiin kovasti….

                        –  Haidi –

Koti Sisustus