Uusia rääsyjä
Lupasin laittaa niitä Tampereen rääsy shoppailuja tänne. Iha hirveesti en shoppaillu vaan ihan muutaman perusrääsyn ostin (syy tähän pieneen shoppailu määrään oli oikeasti se että olin reissussa käsimatkatavaroilla).
Oneway; zoey m. leggarit
Perus musta teeppari pienellä jekulla
Sit viellä henkkismankkis pakko-ostos, ballerina leppardilla ja rusetilla, pakko-ostos siksi että sain heti hirveet rakot pikkuvarpaisiin ja kun haahuilin keskustassa niin ostin nämä iha vaan halvan hintansa takia ja ku nää ei painanu mistään =)
Ja niiiin!! Ostinhan mie sellasen mustaneuletakin, pitkä, taskut muuten normi. Aattelin et se menee takkina kesällä ! En muistanu ottaa siitä kuvaa…eiköhän se tuu viel vastaan jossain kuvassa =)
Sit viellä muutama muu kiva kude mitkä tuli postissa!!! Ja siis yllätti iha positiivisesti, olivat nimittäin kaikki sopivia!!!
Leppardi hellemekko
Uiggari, mielenkiinnolla odotan et pysyyks tissit uikkarin sisä- vai ulkopuolella 😀
Ennen ku uskalsin pistää tomaatit ulos piti hakasta niille pitemmät tukikepit ettei tuuli katko niitä, niin sateenkaari moikkas mua ulkona <3 valitan että toi sivan kyltti tuli mukaan…. nostin vaan kameraa ylöspäin ja näppäsin kuvan….

Tän ihkun liinan löysin eilen Varastotien kirpparilta hintaan 1,50€
Laitoin muutaman vauvarönsyn veteen et voin lahjottaa Larelle uusia kasveja